Filmvenn Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 DAYTONA! NASCAR; FUCK YEAH! Ble ikke et nytt arcade spill fra Double Fine annonsert, som ikke var Kinect-spill? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 @Datasmurf: Det meste tyder på at Battleblock Theatre ikke kommer før i 2012 @Mahavishnu: DLC til Trenched/Iron Brigade. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Typisk. Det spillet blir utsatt for mye. -_- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 @Mahavishnu: DLC til Trenched/Iron Brigade. Var nok kanskje det ja. Mente det var noe mer enn DLC, men virker som jeg husker feil. Double Fine skulle vel også komme ut med et arcade spill til etter Happy Action Theater eksklusivt til XBLA og. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=n6f1Ey7YQzM Grasshopper Manufacture/Suda 51`s kommende spill Sine Mora er nå eksklusivt til XBLA. Digital Reality and Grasshopper Manufacture's attractive 'diesel-punk' shoot 'em up, Sine Mora is to be an Xbox Live exclusive, with Microsoft Game Studios now set to publish the time-bending shooter. Offering "a unique take on the genre", Sine Mora will have a Story Mode that involves manipulating time, using 60 different combinations of planes, characters and time-twisting devices in an "over-the-top tale". Meanwhile, the Arcade Mode will provide hours of "deep, satisfying gameplay" that'll challenge hardcore shmup fans. Silent Hill and Shadows of the Damned composer Akira Yamaoka will also be handling the epic score for Sine Mora, which has yet to be given a release date or price. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 14. Desember: Sonic CD (400 msp) og Joe Danger: Special Edition (1200 msp) 21. Desember: Trine 2 (1200 msp) Ser ut som at det blir en flott slutt på et greit år for XBLA. Det har blitt litt for mye tower defense for min smak. Neste år ser til gjengjeld mye bedre ut. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 sonic cd har jeg ønket å få spilt siden mega cd tiden musikken skal vistnokk være fantasstisk... ohhh Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 14. Desember: Sonic CD (400 msp) og Joe Danger: Special Edition (1200 msp) 21. Desember: Trine 2 (1200 msp) Ser ut som at det blir en flott slutt på et greit år for XBLA. Det har blitt litt for mye tower defense for min smak. Neste år ser til gjengjeld mye bedre ut. Wohooo, gleder meg sykt til Trine2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Wohooo, gleder meg sykt til Trine2 Trine 2 er oppe på XBL, nesten en uke før den egentlige lanseringsdatoen. http://marketplace.xbox.com/en-GB/Product/Trine-2/66acd000-77fe-1000-9115-d80258410a9b Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Sliter med å velge hvor jeg skal skaffe meg Bastion på X360 eller på PC/Steam. Trine 2 skal garantert skaffes etterhvert, men jeg vet ikke når jeg får tid til å spille det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Vel, du har jo nå gått glipp av Bastion til et røverkjøp på 600 MSP. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Renegade Ops for 600 msp frister noe enormt. Demoen var iallefall underholdende. ...og jeg som endelig hadde fått backlogen under kontroll. De siste ukene har amazon og play bombardert meg med tilbud etter tilbud, og nå er det altså XBL sin tur. Uff. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Castelvania japansk xbla versjon i box Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hvordan type spill er Trine 2? Endret 27. desember 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 noen som har spilt renegade ops? og orcs must die? har veldig lyst på sistnevnte, ser artig ut og til slutt, ikke kjøp trine 2 til xbox, fps'en er horribel Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Sonic CD. Den originale versjonen var ikke akkurat lett å få tak i for en norsk guttepjokk med begrensede ressurser, så for meg er dette som å spille et helt nytt klassisk Sonic-spill. Det skader ikke at XBLA-versjonen flyter som en drøm. Spillet koster bare 400 msp. Det er et av årets aller sikreste kjøp! noen som har spilt renegade ops? Demoen var underholdende nok. Jeg sitter og lurer på om jeg skal slå til på tilbudet. Endret 30. desember 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ZOPQc-HI3Zw I am alive Alan Wake: American Nightmare Nexuiz Warp I am alive og Warp ser lovende ut, og Alan Wake blir et sikkert kjøp. Jeg regner med at kampanjen starter i februar en gang. Litt gameplay fra Class 3, zombie-spillet til Undead Labs og Microsoft Studios: Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Flere gode arcade titler herlig Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Synes Haunts ser litt kult ut, kan vurdere det om jeg får tak i billige MS points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå