Mr. Pants Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Summer of Arcade. Summer of Arcade. Summer of Arcade! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Ser artig ut. Edit: http://xboxlive.ign.com/articles/118/1182476p1.html Endret 19. juli 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg kan bekrefte at Bastion er artig. Jeg testet demoen i 10 minutter før jeg kjøpte spillet. Gameplayet er solid, men det er presentasjonen som er den store stjernen i spillet. Summer of Arcade starter bra i år også. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Og det fortsetter! HAr lest en del om From Dust nå, og det får bra over linja. Bastion har vært konge så langt, og From Dust blir kjøpt i morgen. Summer of Arcade fortsetter sterkt. Husker alle timene med black & white, og jeg gleder meg svært mye til dette. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 From Dust fikk riktig nok slakt av Dagbladet Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Virker ikke som dagbladet har skjønt at dette er et XBLA-spill til rundt hundrelappen. Føles litt som å anmelde Ludo, og gi det dårlig karakter fordi grafikken er utdatert... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Trialen til From Dust var god den. Jeg merket at jeg brukte mer tid på å omforme landskapet enn å hjelpe landsbyboerne, men det er slett ikke en negativ ting. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Herregud, ja! Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke tenkte over at det var beboere på øya. Jeg tror jeg så på dem som gud der oppe ser på oss. Som en flokk med maur som distraherer meg fra det jeg egentlig vil gjøre. Likevel er de nyttige, da man kan gjøre kule ting gjennom dem. Men tilbake til landskapet: Jeg klarer ikke å avslutte banene! Blir sittende å forandre lenge etter portalen er åpnet, bare for å se om jeg får til diverse ting. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hvordan er det likt med black and white? Jeg ser egentlig liten sammenligning mellom de to bortsett fra at du er en Gud i begge. Btw iPhone utgaven til diskusjon.no suger, den gamle til innlegg.no var mye bedre. Går det Ann å få den tilbake Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 henrikrox: Er det enkelt med 100% på Bastion achievement-wise? Sitter å tenker ut hva jeg skal kjøpe meg når jeg kommer hjem fra tyskland. Om jeg skal kjøpe Bastion eller From Dust. Kommer jo garantert på Deal of The Week om et halvt år, og føler ikke noe rush for å spille noen av de to spillene egentlig. Men har lyst på et nytt arcade-spill. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Achievementene i Bastion ser ganske greie ut. Memorial-achievementen kan kanskje ta litt tid, men det aner meg at den vil bli enklere etter hvert som jeg får tak i flere oppgraderinger. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Hvilket nytt arcade spill kan dere anbefale meg? Har snart 800MS points som jeg får gratis av MS pga jeg kjøpte gold for 3 måneder som kosta 79kr og det skulle følge med 800MS points Endret 11. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Outland eller Ms. Splosion Man. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 henrikrox: Er det enkelt med 100% på Bastion achievement-wise? Sitter å tenker ut hva jeg skal kjøpe meg når jeg kommer hjem fra tyskland. Om jeg skal kjøpe Bastion eller From Dust. Kommer jo garantert på Deal of The Week om et halvt år, og føler ikke noe rush for å spille noen av de to spillene egentlig. Men har lyst på et nytt arcade-spill. bastion 100% er enkelt som f, må ha to playtroughs, men playtrough nr 2 tar max 1,5t. storkoste meg med spillet Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Ny oppdatering av førsteposten. Det kommer noen skikkelig fristende spill denne sensommeren/høsten. Renegade Ops, Orcs Must Die, Trials Evolution, Trine 2 og Joe Danger: The Movie for å nevne noen. Sist, men ikke minst, må det også nevnes at Sonic CD endelig får en XBLA-versjon. Det var faktisk et av de spillene som jeg aller helst skulle ha sett en nyversjon av. Jeg ser virkelig frem til å prøve det. http://www.youtube.com/watch?v=mjF6kq4MFlo Nå gjenstår det bare å se om Activision er smarte nok til å lage et Tony Hawk's Pro Skater til XBL og PSN. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Jeg fikk nettopp 93,8 mill poeng i Pacifism i Geometry Wars 2. Nærmer meg 100 mill nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Jeg sliter med 1 mission jeg har igjen på Toy Soldiers for en ration ticket.... Endret 8. september 2011 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nytt South Park-spill eksklusivt for XBLA annonsert South Park: Tenorman's Revenge Here's what we know about the game: You play as Cartman, Kyle, Stan and/or Kenny as they battle Scott Tenorman and his Ginger army. The game's multi-player co-op features allow players to team up with up to four other players locally or through Live. The screenshot you see above features ManBearPig, a famous South Park villain. Ser greit ut, er en South Park-fan og elsket forrige spillet. Skulle nesten håpet at de lager en remake av enten South Park (N64) eller South Park Rally. Begge noen herligheter, spesielt for fansen av serien. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg hoppet over det forrige South Park spillet siden jeg vanligvis ikke er en stor fan av tower defence, men det kan hende jeg tar en titt på Tenorman's Revenge. Jeg har litt mer sans for platformspill. Sega er i retrohumør for tiden: Guardian Heroes kom ut denne uken. http://www.youtube.com/watch?v=woccFKBnvuo Daytona USA kommer den 26. oktober Sonic CD kommer senere i år http://www.youtube.com/watch?v=uXHgjXmYcKE Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen som vet noe mer om når BattleBlock Theater kommer ut? Denne ventetida føles som det å vente på Stoked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå