Datasmurf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er fornøyd med å spille Torchlight på PC. Kjøpte det etter å ha spilt trial-versjonen i en halvtime. Så awesome var det. Venter fortsatt på BattleBlock Theater da ... Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Noe så sinsykt med bra tilbud og fete utgivelser det er på XBLA fortiden! I dag kom NIN2-JUMP, Trouble Witches Neo!, SEGA Rally Online Arcade og Outland. Deal of the week: Risk Factions 400msp Banjo Kazooie 600msp Centipede & Milipede 200msp Street Fighter II Hyper Fighting 200msp Contra 200msp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Outland var alt for fengende. Alt for, alt for fengende. :| Klarte å løsrive meg etter å ha feila på første boss tre ganger. Først da kom jeg meg tilbake til skrivinga mi. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Høres bra ut Datasmurf. Er ennå ikke ferdig med å laste ned trialen, så jeg må vente litt til. Jeg planlegger også å teste NIN2-JUMP. Spillet ser litt spesielt ut, men jeg må nesten gi det en sjanse da overskuddet går til en god sak. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Telltale Nabs Xbox 360 Publishing Licensor Agreement, Makes Us Curious “Adding console support to our acknowledged expertise in digital downloads is another positive step in our long-term growth strategy,” said Telltale co-founder and CEO Dan Connors in the press release. “We are pleased to expand the size of our potential audience by encompassing the Xbox 360 console consumer and bring our vision of video gaming to them." http://www.giantbomb.com/news/telltale-nabs-xbox-360-publishing-licensor-agreement-makes-us-curious/3090/ Telltale har ikke annonsert hvordan de planlegger å lansere spillene sine til 360, men studioet er kjent for å lansere spillene sine ved hjelp av digital distribusjon. Kommende episode-baserte spill vil mest sannsynlig dukke opp på XBLA. Endret 28. april 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Guardian Heroes, et av de største Saturn-spillene, kommer til XBLA. Spillet er visstnok et action-rpg i samme sjanger som Castle Crashers, og det kommer til å ha støtte for både den gamle grafikken og et filter som jevner ut pikslene. Det vil også ha støtte for co-op og versus via Live. Video: http://www.gamespot.com/xbox360/action/guardianheroeshd/video/6312407/guardian-heroes-hd--daily-demo Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 På tide med en liten oppdatering. Trenched: 22. juni Link http://www.youtube.com/watch?v=lmOQmF3HCyc Half-minute Hero: 29. juni Radiant Silvergun: TBA 2011 Link Deathspank: The Baconing annonsert Link Crimson Alliance annonsert, ARPG fra Certain Affinity og Microsoft Link Link 2 Bastion preview Retro City Rampage trailer Skydrift trailer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hoho nytt spill fra Double Fine = Kjøp på dag 1. Alle spillene deres har i mine øyne vært spill jeg har kost meg godt med. Psychonauts, Costume Quest, Brutal Legend, og Stacking er spill jeg har likt veldig godt. Sammen med Raskulls så var Costume Quest arcade-favorittene mine i 2010. Og Stacking er en av favorittene mine så langt i år. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Hoho nytt spill fra Double Fine = Kjøp på dag 1. Hehe. Jeg må bare spørre: Har du tenkt å skaffe deg Sesame Street: Once Upon a Monster? Outland er forresten min XBLA-favoritt så langt i 2011. En av de bedre actionplatformerne jeg har spilt de siste årene. Grafikkstilen er bare helt fantastisk, og gameplaymessig er det en slags krysning mellom Castlevania og Ikaruga. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kanskje ved unntak av den tittlen da, glemmer helt at det er Double Fine bak den tittlen. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hoho nytt spill fra Double Fine = Kjøp på dag 1. Alle spillene deres har i mine øyne vært spill jeg har kost meg godt med. Psychonauts, Costume Quest, Brutal Legend, og Stacking er spill jeg har likt veldig godt. Sammen med Raskulls så var Costume Quest arcade-favorittene mine i 2010. Og Stacking er en av favorittene mine så langt i år. Må si meg uenig, det er kun Psychonauts som fortjener et klassikerstempel, dette er det eneste virkelige gode spillet fra Double Fine Stacking og Brutal Legend gav jeg opp etter et par timer. Costume Quest demoen ble fort sletta også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Vel, fint for deg at du mener det. Men jeg er totalt uenig. Leflus: Ja, liker Outland selv. Er en av de andre favorittene mine av arcadespill så langt i år på XBLA. Nytt Carmageddon-spill annonsert som nedlastbart spill, kommer garantert på XBLA engang i 2012. http://www.vg247.com/2011/06/01/carmageddon-reincarnation-to-release-as-download-in-2012/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er en stor fan av måten Double Fine driver forretning på. Nytt spill, ny IP. Det er forfriskende. Stacking og Trenched ser interessante nok ut til at jeg må gi dem et forsøk en gang. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Trenched! Gleder meg. Skal ha det i morgen, tiltross for at jeg nesten aldri kjøper arcade-spill for den prisen når det kommer ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ms Splosion Man, 13. Juli. The Gunstringer blir retail, men er egentlig gammelt nytt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Gah ... Jeg vil ha BattleBlock Theater. Nå! Venta lenge nok, synes jeg. Med min flaks kommer det vel ikke før i 2013. -_- edit: Trenched var virkelig fengende. Hadde egentlig ikke råd til å kjøpe det, men ble nå sånn likevel. Endret 23. juni 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Ms Splosion Man, 13. Juli. Gode greier! Jeg fryktet at det ikke ville komme ut før etter Summer of Arcade. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vil komme et nytt South Park-spill på XBLA. Enda ikke annonsert hvordan type spill, men ikke et nytt tower defence. Oppfølger eller remake av herlige South Park Rally kanskje? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Flott at det ikke blir nok et tower defense spill. Jeg synes at det begynner å bli nok av dem nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 From Dust. From Dust. From Dust! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå