Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden

Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe så sinsykt med bra tilbud og fete utgivelser det er på XBLA fortiden!

I dag kom NIN2-JUMP, Trouble Witches Neo!, SEGA Rally Online Arcade og Outland.

Deal of the week:

Risk Factions 400msp

Banjo Kazooie 600msp

Centipede & Milipede 200msp

Street Fighter II Hyper Fighting 200msp

Contra 200msp

Lenke til kommentar
Telltale Nabs Xbox 360 Publishing Licensor Agreement, Makes Us Curious

“Adding console support to our acknowledged expertise in digital downloads is another positive step in our long-term growth strategy,” said Telltale co-founder and CEO Dan Connors in the press release. “We are pleased to expand the size of our potential audience by encompassing the Xbox 360 console consumer and bring our vision of video gaming to them."

http://www.giantbomb.com/news/telltale-nabs-xbox-360-publishing-licensor-agreement-makes-us-curious/3090/

Telltale har ikke annonsert hvordan de planlegger å lansere spillene sine til 360, men studioet er kjent for å lansere spillene sine ved hjelp av digital distribusjon. Kommende episode-baserte spill vil mest sannsynlig dukke opp på XBLA.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Guardian Heroes, et av de største Saturn-spillene, kommer til XBLA.

Spillet er visstnok et action-rpg i samme sjanger som Castle Crashers, og det kommer til å ha støtte for både den gamle grafikken og et filter som jevner ut pikslene. Det vil også ha støtte for co-op og versus via Live.

Video: http://www.gamespot.com/xbox360/action/guardianheroeshd/video/6312407/guardian-heroes-hd--daily-demo

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hoho nytt spill fra Double Fine = Kjøp på dag 1.

Alle spillene deres har i mine øyne vært spill jeg har kost meg godt med. Psychonauts, Costume Quest, Brutal Legend, og Stacking er spill jeg har likt veldig godt.

Sammen med Raskulls så var Costume Quest arcade-favorittene mine i 2010. Og Stacking er en av favorittene mine så langt i år.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg må bare spørre: Har du tenkt å skaffe deg Sesame Street: Once Upon a Monster? :p

Outland er forresten min XBLA-favoritt så langt i 2011. En av de bedre actionplatformerne jeg har spilt de siste årene. Grafikkstilen er bare helt fantastisk, og gameplaymessig er det en slags krysning mellom Castlevania og Ikaruga.

Lenke til kommentar

Alle spillene deres har i mine øyne vært spill jeg har kost meg godt med. Psychonauts, Costume Quest, Brutal Legend, og Stacking er spill jeg har likt veldig godt.

Sammen med Raskulls så var Costume Quest arcade-favorittene mine i 2010. Og Stacking er en av favorittene mine så langt i år.

Må si meg uenig, det er kun Psychonauts som fortjener et klassikerstempel, dette er det eneste virkelige gode spillet fra Double Fine ;) Stacking og Brutal Legend gav jeg opp etter et par timer. Costume Quest demoen ble fort sletta også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gah ... Jeg vil ha BattleBlock Theater. Nå! :p

Venta lenge nok, synes jeg.

Med min flaks kommer det vel ikke før i 2013. -_-

edit: Trenched var virkelig fengende. Hadde egentlig ikke råd til å kjøpe det, men ble nå sånn likevel. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...