Joachim_F Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Yar vender tilbake og dinosaurene invaderer Europa. Les hele saken Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Verdt å merke at Red Dead Redemption fikk 3 små add-ons denne uken. Kostyme, hest og våpen. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Synes det er en mangel på humble indie bundle her. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) For å kommentere noe i forhold til artikkelen. Så koste jeg meg veldig med Might & Magic: Clash of Heroes på Nintendo DS. Så blir nok bra på konsoll også. Edit: Tok bort teit klaging om humble bundle... Endret 15. april 2011 av ElBarto Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Age of Fear så jo ikke så verst ut. Må studeres nærmere. ETA: Det her så jo ut som skikkelig godsaker. Nesten som en mindre hardcore Knights of the Chalice. Endret 15. april 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Battle Slots var noe for meg. Ligner mer på PQ1 enn 2 siden du har oppgraderinger av slot maskinen, dyr etc. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Verdt å merke at Red Dead Redemption fikk 3 små add-ons denne uken. Kostyme, hest og våpen. De er ikke akkurat nye, de er tidligere Limited Edition-eklsusiver som nå har blitt tilgjengelige for almuen. Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Synes det er en mangel på humble indie bundle her. Enig. Holdt på å tipse dem i går, men regna med at det var noe de fikk med seg ganske raskt uansett. Er nå forøvrig Humble Frozenbyte Bundle denne gangen. Ikke at jeg har noen kjennskap til Frozenbyte egentlig, hadde kanskje vært interesant og ha med info om dem i en artikkel. Men, uansett et godt tiltak, som bør komme frem. http://www.humblebundle.com/ Edit: For å kommentere noe i forhold til artikkelen. Så koste jeg meg veldig med Might & Magic: Clash of Heroes på Nintendo DS. Så blir nok bra på konsoll også. Ehm En fin artikkel om dette i går da --> http://www.gamer.no/artikler/83183/ny-humble-bundle-en-suksess/ Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Ehm En fin artikkel om dette i går da --> http://www.gamer.no/artikler/83183/ny-humble-bundle-en-suksess/ Haha.. så klønete. Vært mye å gjøre den siste tiden, så ikke fått tittet innom så ofte som jeg pleier. All cred til Gamer i alle fall. Endret 15. april 2011 av ElBarto Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Verdt å merke at Red Dead Redemption fikk 3 små add-ons denne uken. Kostyme, hest og våpen. De er ikke akkurat nye, de er tidligere Limited Edition-eklsusiver som nå har blitt tilgjengelige for almuen. Aha, kjøpte RDR forrige uke Fantastisk spill Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ehmm... Hvordan er det mulig å ikke nevne World of Tanks, som ble offisielt lansert 12. April? Det er jo fantastisk! :-D Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Holy carp! 75kr for et PS1-spill? Tenker de med egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå