FiskePinna Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har problemer med å gjøre om en flash jeg har laget til html, slik at den kan settes inn i f.eks frontpage. Jeg får bare en kode, og lurer på om dette skyldes at jeg har moddet flashen, da det er et spill jeg har lastet ned. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Man kan ikke gjøre om en flash til html da, man setter inn flashen som et element i et html-dokument. Er det kanskje det du lurer på? (Beklager hvis jeg virker arrogant, syns bare det hørtes så søkt ut. ) Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 veit at jeg i frontpage setter inn et html objekt som peker til en shockwave fil (swf). Problemet er at jeg ikke får lage html objektet på vanlig måte.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er vel bare å legge til noe slikt som: <html> <head> <title>Flash</title> </head> <body> <EMBED src="minflashfil.swf" bgcolor="#FFFFFF" width="breddeipiksler" height="høydeipiksler"> </embed> </body> </html> vil jeg tro? Ikke helt sikker tho, prøv google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå