BuffyAnneSummers Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Har lyst til å farge håret mørkt! Hvilket merke anbefaler du? (beklager hvis dette er postet i feil kategori!) Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 nei, de fleste fungerer ganske bra. Jeg har prøvd maange forskjellige, men kan ikke si jeg har merket noe særlig stor forskjell... H&M sin farge går ut litt fortere enn de andre.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Trodde det var normalt å gjøre det hos en frisør jeg, slik at man får en jevn og solid farge som holder lenge? Husker det var mange som gjorde det selv på ungdomsskolen og til dels på VGS, men resultatet ble sjeldent optimalt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 resultatet blir nok bedre hos en frisør, spesielt første gangen da de er mye flinkere på å velge passende farger osv Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Er ikke første gang jeg farger håret, orker ikke gå ut med flere hundre kroner ekstra når jeg skal ha en mørkebrun farge. Man må være ganske ''flink'' til å ikke få det til hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå