PBElsk Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei, Jeg skulle få usb'n til å boote windows så jeg brukte wintoflash. Da prossesen startet måtte usbn formateres først, i formateringsprossesen får jeg blå skjerm. Pcn restartes og da får jeg en "j" og blinkende _ Gikk i bios og sjekket om det sto på boot fra usb men det gjorde den ikke, den boota fra harddisk. Og dette er bare pcn jeg skulle formatere sticken med. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg henger ikke helt med her. Du formaterte USB sticken da du fikk blåskjerm??? I så tilfelle så ligger det vel ikke noe bootbart på sticken. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det kan jo nesten virke som om du formatterte harddisken ... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det kan jo nesten virke som om du formatterte harddisken ... Det kan jo forklare blåskjermen. :!: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Valgte du riktig disk i win2flash? Mener å huske i en guide jeg leste om det for litt siden at du skulle dobbeltsjekke om du hadde valgt riktig bokstav! Om du ikke har gjort dette, så kan det hende du har formartert harddisken, og ikke minnepennen, så da er det ikke mye du kan gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå