Error Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei. Spørsmålet er enkelt og greit følgende: Jeg er en gutt på 17 år som har lyst til å gjøre veldedighetsarbeid. Jeg bor på Nesodden utenfor Oslo. Hvordan går jeg frem? Google-søk gir meg lite infromasjon Lenke til kommentar
793 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det kunne kanskje vært lurt å fortelle hvilke formål du ønsker å gjøre veldedighetsarbeid for. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Røde kors tilbyr mye slikt. http://www.rodekors.no/rekruttering/bli-frivillig-i-rode-kors/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Det kunne kanskje vært lurt å fortelle hvilke formål du ønsker å gjøre veldedighetsarbeid for. Hvem jeg hjelper er for meg uvesentlig, så lenge jeg hjelper noen som trenger hjelpen. Edit: For å bli frivillig hos røde kors må man være 18 eller over Endret 14. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ikke nødvendigvis. For å jobbe aktivt med slike konkrete oppgaver, ja, men du kan melde deg inn i RKU hvor du får muligheten til å være med på eventer og bidra med masse forskjellig. Eller så er jo bøssebæring for diverse frivillige organisasjoner vanlig. Lenke til kommentar
793 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvem jeg hjelper er for meg uvesentlig, så lenge jeg hjelper noen som trenger hjelpen.Mange ønsker hjelp, men det er ikke alle som har godt av det eller fortjener det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Glemte det med alderen, men da er det røde kors ungdom som gjelder for deg. http://www.lokal.rodekors.no/ungdom/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Hmm, det virket litt "sporadisk", men hvis det er det jeg kan velge så er det vel det jeg går for Takk for svar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hva med amnesty, ungdomsråd, antirastisk senter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå