Boris Yeltsin Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Hei. Min bror slo meg, ved et uhell, i nesen i dag tidlig. "åja, trodde jeg ikke var så nærme" var hans unnskyldning... men nok om det. Jeg blødde neseblod i ca 1 - 1:30 min, før jeg fikk stoppet det. Dette skjedde for ca 8-9 timer siden, og jeg har fremdeles jævlig vondt i nesen, i hodet og er svimmel. Han slo ikke hardt, bare "tuppet" på min nese. I en alder av 23 (24 i juni), har jeg aldri blødd neseblod og vet ikke hvordan dette utvikler seg. Jeg vet, eller jeg tror, at han ikke slo meg hardt nok til å gi meg hjernerystelse, og jeg føler at nesen ikke er brukket eller noe. Men jeg er som sagt svimmel, slapp og har sabla vondt i nesen og hodet. Paracett og ibux, min standard dagen-der-på-kur, funket ikke. Bør jeg bekymre meg? Bør jeg oppsøke legevakten? Eller kan jeg vente til i morgen, hvis det ikke gir seg? Endret 14. april 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 jeg ville ring til legevakten og hørt hva de hadde sakt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Svimmel, slapp, kvalm, hodepine kan tyde på hjernerystelse. Men hvis han bare slo tuppen på nesen er det lite sannsynelig. Jeg ville slappet av noen timer, og blir det ikke bedre utover dagen, eller det forverrer seg, så kontakter du legevakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå