Khani Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Kan jo leie en gjeng med polakker da. Så har vi fort 15 mann 1 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg kan fort være interessert å bli med på å stable noe slikt på bena. Jeg tenker jeg kan gjøre en del som Tech. Har frosovidt og utstyr til å lage nett for 3-400 stk. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Jeg blir gjerne med men det kommer veldig ann på når jeg får pcen.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 ser det ikke er nevnt , men hw.no har arangert lan før .. henholdvis hw lan og theExperience , og etter d tror jeg ikke mange her inne melder seg som crew til lan , de var ikke akkurat suksess Lenke til kommentar
Khani Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Det var jo mest fordi det var dårlig gjennomtenkt. Alt for høy musikk vat ett av grunnene til at det ikke ble noen suksess og gjorde at mange dro hjem. også var det på et dårlig tispunkt hvor høstferien hadde allerede sluttet for de som kom fra østlandet/sørlandet og det var mist i arbeidsuka. Prisen var vist også ganske drøy for biletten. Der er noen av grunnene til at det endte som en flopp. Men det betyr jo ikke at man kan forbedre dette. Endret 14. november 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 for høy musikk??? , var jo stille som i graven der inne Lenke til kommentar
Khani Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Ja vel? Jeg har en kamerat som sa at det var så mye støy at det ikke var mulig og sove. Og at mange dro hjem pga det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ja vel? Jeg har en kamerat som sa at det var så mye støy at det ikke var mulig og sove. Og at mange dro hjem pga det. lol , vært på tg ? og sove , er jo lan .. sove kan man gjøre andre dager .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå