Error Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Les førsteposten i linken først. Merk at noe av informasjonen er utdatert: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10756 Bakgrunn: Jeg tok på meg oppgaven å hoste et LAN for gamer.no/innlegg.no medlemmer for en god stund tilbake. Det startet bra, men det viste seg at det oppsto en rekke problemer etter hvert. I første omgang fikk jeg en stygg sykdom som satte meg ute av spill i litt over et halvt år, i tillegg til noe annet styr. Når jeg ble frisk tenkte jeg på å prøve å plukke opp planene igjen, men det gikk opp for meg at vi rett og slett var for få personer. Nå som innlegg.no og diskusjon.no har blitt slått sammen, prøver jeg dermed igjen, og forhåpentligvis med mer hell denne gangen. Denne gangen vil jeg derimot ikke love noe for tidlig. Det er vesentlig at vi får nok personer i crewet (20 stykk vil jeg tro er passende, hvis noen mener at det er feil, kommenter gjerne), og hvis det ikke er mulig må jeg legge om planene og tone ned arrangementet en hel del. Jeg regner med at flere av de som sa seg villige til å være med forrige gang sier ja igjen, men vi har fortsatt en nokså lang vei å gå når det kommer til rekruttering. Så, hvis du kunne tenke deg å hjelpe til med å arrangere et LAN for diskusjon.no-medlemmer, og venner av disse, skriv en kommentar. Hvis du melder deg på som crew må du fylle minst en av de følgende rollene, og være villig til å faktisk bruke tid på prosjektet: Tech-crew Web-designer/koder (lage en ryddig webside som har funksjonene vi trenger) Altmuligmann (bæring, rydding osv.) Tekstforfatter (skrive noen av tekstene til nettsiden, jeg kommer til å hjelpe til mye her) Person med ansvar for konkurranser Person som står på scenen og introduserer konkurranser osv (kommer ikke på ordet) Person som kan hjelpe meg med budsjettet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du har fremdeles min øks, om du vil bære med den eller skrive med den. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg kan kanskje melde meg som crew. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Kommer ann på hvor dere har tenkt å holde lanet? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Da blir det problematisk for meg desverre.. Ellers hadde jeg vært med! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Dere har min moralske støtte, men Oslo er dessverre feil side av landet for meg også Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvor mange deltagere aimer dere for? Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Som skrevet i linken i førstepost ønsket jeg å hoste et stort LAN, med opp til 300 folk. Det er vel uansett klart nå at det er alt for få som har sagt seg villig for å hste et så stort ett, så regner med at vi kan fikse noe smått med 20-30 stykk, med litt mer sånn "venneLAN"-preg Endret 22. april 2011 av Error Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 trenger du folk i tech så kan eg stille meg til rådighet så samt det ikke krasjer med mitt lan på karmøy hvor jeg er tech-sjef atm Lenke til kommentar
fomox Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Error: Greit du søker etter folk på forumer, men hvordan vet du at alle som melder seg frivillig er til å stole på? Annbefaler deg forøvrig å bare sette opp søknadsskjema (bruk google docs for å gjøre det enkelt) og spre linken. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Med tanke på at det er et LAN for folk på forumet ser jeg ikke helt ellers hvordan jeg skulle fått inn folk, som vil jobbe gratis. Men som sagt, så er det alt for lite interesse for å få til et større LAN, og når eksamensperioden er over regner jeg med å få satt igang et LAN i mer "forumtreff"-stil, hvor spesielt interesserte samles for å være sosiale. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Med tanke på at det er et LAN for folk på forumet ser jeg ikke helt ellers hvordan jeg skulle fått inn folk, som vil jobbe gratis. Men som sagt, så er det alt for lite interesse for å få til et større LAN, og når eksamensperioden er over regner jeg med å få satt igang et LAN i mer "forumtreff"-stil, hvor spesielt interesserte samles for å være sosiale. Ta kontakt med meg via MSN eller facebook. MSN: nils.petter.nilsen[at]gmail.com facebook www.facebook.com/nilspn Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 flytt til bergen isteden så er jeg med på tech Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hva vil inngangs prisen sann ca bli da? Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Er for lite interesse. Er ikke mulig å få nok folk til å være med i crew, hvis jeg ikke begynner å styre med folk som ikke er fra diskusjon. Og da faller litt av poenget bort.. Nå er det skole og eksamen om noen måneder, så har ikke tid lengre. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Om noen får dette på beina samt på vestlandet er jeg med på tech Har nettverk for 300ish. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Dersom prisen ikke blir for høy klarer nok jeg å få med meg noen personer, dog ikke fra diskusjon. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan gjerne ta disse rollene: Tech-crew Altmuligmann (bæring, rydding osv.) Person med ansvar for konkurranser Person som kan hjelpe meg med budsjettet Forresten har du min bue Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvis du var 15 mann så hadde vi vært i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå