Aspiranten Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei Jeg har merket en sterk økning i etisk stygg og forstyrrende reklame på gamer.no. Deriblant på videoer (og rundt videoavspilleren faktisk) og kjipe, forstyrrende google annonser inne på forumet. Tenker de nye designerene over at Gamer.no`s tidligere stilrene utseende og nøye utvalgte reklame var en av suksessårsakene? Akkurat nå blir ihvertfall siden dratt ned i sluket, hvor spillverket tidligere befant seg... Håper dette er en trend som snur, og at marketing avdelinga blir bytta ut. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er to reklamer på forsia hos meg, hvor multigamer har den ene reklamen. Den var jo clean og ikke noe irriterende, også er den jo relevant da. Den andre reklamen er samsung galaxy reklamen, den bevegde seg jo litt, men var ikke noe biggie Det å ha reklame før videoen derimot, er noe de burde kvitte seg med. Ser jeg slike så går jeg heller å søker opp filmen på youtube, og det lenge før reklamen er ferdig. Altså, video reklamen suger, den andre reklamen er grei Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Altså, video reklamen suger, den andre reklamen er grei Både reklame før videosnutten og telefonomrisset provoserer meg, av miljømessige grunner. Motetelefoner burde det vært reklameforbud mot... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Firefox og Ad Block Plus er løsningen. Jeg ser ingen reklamer. EDIT: Bortsett fra Sony Ericsson telefonen rundt videoer... Endret 15. april 2011 av XDamage Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Motetelefoner burde det vært reklameforbud mot... Overraskende nok var det interessant å reklamere for en spilltelefon på en spillside. :-) Uansett: vi driver fortsatt og lærer oss og finner ut av hva som fungerer og ikke fungerer i forhold til videoreklame og ting rundt det. Jeg har mine meninger om hva og hvordan dette bør gjøres i framtiden, og vi kommer garantert til å gjøre noen grep for å unngå en del av problemene som dukket opp denne gang. Vi har ingen planer om å kjøre Gamer i den kommersielle overvektsgrøfta, så med litt flaks skal nok dette gå seg til. Veldig bra at folk sier i fra, iallfall! .. og bonuspoeng til de som ikke skrur på adblock alikevel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg syns mobiltelefonen var helt grei jeg men jeg ser filmer på fullskjerm uansett - så da så jeg den ikke Verre var det med Komplett.no-reklamen som la seg oppå videobildet, og mens det hadde vært OK om den lå i for eksempel øvre høyre hjørnet lå den dessverre nesten midt i skjermen når jeg brukte fullskjermvisning av videoen. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Vær så snill, ikke reklame med video og lyd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå