Winchester Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Gratulerer! beste spill medie fortjener å vinne., enkelt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er selvfølgelig bare til å gratulere Gamer.no og staben som driver denne herlige siden fremover Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ganske uenig i mange av kåringene (ikke årets spillmedie, da ). At ikke Mass Effect 2 vant en eneste pris er litt sært (beste PC-spill og beste rollespill imo), og jeg synes Civilization V kunne vunnet strategiprisen. Starcraft 2 er stort og bra, og det er ikke sånn at jeg er CIV-fanboy, men CIV er så mye dypere.. Jaja, gz! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ikke overrasket. Gratulerer! Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Gratulerer så mye, men det skulle jo egentlig bare mangle også. Gamer.no er tross alt ett av svært få norske nettsteder der journalistikken faktisk holder internasjonalt nivå. Får håpe dere kan lære resten av tek nettverket ett og annet nå som dere er tilbake Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 At Civ V ikke vant strategi prisen er jeg helt enig i, for et dårlig fungerende spill. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ac:b bedre enn Me2?? Forøvrig: Grattis Gamer.no Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Gratulerer så meget gamer.no! Dette er velfortjent Bruker dere, IGN og gamespot når jeg skal lese bl.a. anmeldelser for spill jeg har planer om å kjøpe =) Fortsett den gode jobben! /champagne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Meget fortjent, gratulerer Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Velfortjent seier til Norges beste spillside! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Gratulerer så meget gamer.no! Dette er velfortjent Bruker dere, IGN og gamespot når jeg skal lese bl.a. anmeldelser for spill jeg har planer om å kjøpe =) Her kommer du ut som den store taperen. Tross alt bedre å bruke MetaCritic, selv om ingen ting kan måle seg med å prøve spillet selv. Lenke til kommentar
haarek82 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gratulerer igjen Hadde egentlig ikke ventet noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå