Olestokk Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) hei, jeg kjøpte en HP envy 14 Beats edition litt over en uke siden. og jeg har funnet ut at de to øverste radene med pixler ikke synes (skjermen er plasser for høyt opp)og noen steder er bakbelysningen på tastaturet VELDIG liten. jeg er helt ny med forsikring og lurer på om de vi gjøre noe med dette (kjøpte PCen hos expert) og hvis de gjør noe med dette. burde jeg sikkerhetskopiere harddisken eller noe sånt før jeg sender den inn? og burde jeg ta ut et det ekstra RAM kortet jeg hr satt inn før jeg sender den inn??? Endret 14. april 2011 av olestokk Lenke til kommentar
thomit Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Det med skjermen er i hvert fall grunnlag godt nok til å kreve reparasjon eller innbytte. Å ta backup av innholdet på harddisk er alltid en god ide - det er også å fjerne (eller flytte til en ekstern lagringsenhet) alt av personlig art du måtte ha på harddisken. Inkludert lagrede passord i nettleseren, osv. Ta gjerne ut den ekstra RAM-brikken også, selv om jeg ikke tror noen av teknikerne vil finne på å stjele den fra deg. Det med ujevn bakbelysning av tastaturet er jeg mindre sikker på om er en reklamasjonsgreie. Av de jeg har sett, er det temmelig vanlig at det ikke lyser like sterkt overalt på tastaturet. Men det skader jo ikke å prøve, siden maskinen likevel skal inn til rep. Endret 14. april 2011 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå