A_berg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har lyst til å starte en n00b-klan på starcraft, hadde vært digg hvordan starter man egentlig en klan? noen som er interesert send pm! Lenke til kommentar
BrABAk Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 du skal starte en klan... men du vet ikke kordan.. hmmm Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 vil ikke starte en ny tråd, så jeg stiller et spørsmål til her.. hva er "inntakskravet" for å komme inn på rimelig gode sc-klaner? Lenke til kommentar
sete Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg kunne tenkt meg å spille litt sc (igjen) :smile: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 vil ikke starte en ny tråd, så jeg stiller et spørsmål til her..hva er "inntakskravet" for å komme inn på rimelig gode sc-klaner? du begynner å chatte med en som er med i en klan. så spiller du mot eller med han og da avgjør de om du får være med Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 aha! da må jeg finne meg en veldig dårlig spiller Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 aha! da må jeg finne meg en veldig dårlig spiller ja det bør du nok Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 aha! da må jeg finne meg en veldig dårlig spiller ja det bør du nok Vi starter klan! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 aha! da må jeg finne meg en veldig dårlig spiller ja det bør du nok Vi starter klan! Jeg er med! Hvis jeg får lov da... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 aha! da må jeg finne meg en veldig dårlig spiller ja det bør du nok Vi starter klan! Jeg er med! Hvis jeg får lov da... Det kan godt hende, hvis det blir noe av den klanen... Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Joiner gjerne jeg. Har lite erfaring med SC egentlig, men du var jo på jakt etter über-newbs så.. Send meg en PM hvis jeg får lov til å joine. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg har lyst til å bli med (må få igjen spillet av en kompis først :-? ) Har veldig lite erfaring :-? Håper jeg kan bli med Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dere bør ha litt erfaring da... Vi (meg, zephy, a_berg) Har spilt det et halvt år på LAN nå og litt før det, så vi er ikke totalt uvitende. Zephy er vell den av oss som er best, selv om a_berg er en stygging med sin zerg exping.... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har nettopp bestilt sc+bw fra play.com, så når jeg får det skal jeg eie dere alle sammen Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har nettopp bestilt sc+bw fra play.com, så når jeg får det skal jeg eie dere alle sammen betalte du mye? Jeg vet at a_berg leiter etter et sted å kjøpe det, fordi CDon har det aldri inn... jeg kjøpte det der for 150 kr.... Det spørs om du eier oss, starcraft er ganske ulikt warcraft 3.... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Er det det? Har hørt det motsatte... Hmm, bare man har sin micromanagment i orden, så går nok alt bra jaja, med den valutaen som gjaldt når jeg bestilte det, trur jeg det kom på (med frakt) ca 100 kr... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Er det det? Har hørt det motsatte Kan godt hende... Selv synes jeg de er ganske forskjellige... Seff er det samme kontroll system(venstre mus-tast: velg, høyre: "utfør"?) samme byggesystem og greier... Eller du har kanskje rett, det er ganske likt... :oops: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg synes at sc er helt ulikt war 3 , men det er meg da. Lenke til kommentar
Soak Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg vil gjerne være med i en SC klan. jeg spilte en del før men nå har jeg begynt å savne spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå