amundsf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Hei! Sitter og utvikler en liten accessapplikasjon vi skal benytte på jobben. Det meste går greit - og får til det jeg må få til Men rosinen i pølsa ville vært en rapport som viser produkter og kontaktpersoner for en kunde. I seg selv greit nok å sette opp, MEN: Jeg ønsker ikke å se alle produktene for hver kontaktperson (eller motsatt)... Og rapporten må være gruppert på kunde. Det geniale hadde derfor vært å delt rapportens detaljseksjon inn i to kolonner. Slik at man får: Kundenr Kundenavn Adr Postnr PostSted Telefon Epost Kontaktperson 1 Tlf Epost Produkt 1 Kontaktperson 2 Tlf Epost Produkt 2 Kontaktperson 3 Tlf Epost Produkt 3 Kontaktperson 4 Tlf Epost Noen som veit om noe slikt overhodet er mulig i Access? PS! Access 2010. På forhånd takk! - Amund Endret 14. april 2011 av amundsf Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Kult, jeg fikk det til Hvis andre trenger: Man kan sette inn delrapporter på samme vis som delskjemaer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå