AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Bare ett tips til det der med å ta henne med storm. Å bli tatt med storm betyr ikke at man omtrent vil play-rapes. Prøv å sett av en kveld til romantisk stemning. Kjøp noe masasjeolje, noe godteri og en god film (vi snakker ikke skrekk-film her). Benytt filmen til å gi henne en avslappende masasje, eller ta det før filmen, og bruk filmen på å forsiktig stryke på henne, hvor enn du kommer til. Småkyssing ol er greit, heftig klining er ikke. Etter filmen er heftig makeout ok. NÅ er det du setter i gang med å ta henne med storm. Du har bygd stemningen opp mot sex hele kvelden, så det skal godt gjøres at hun ikke er i humør (da burde hun gitt beskjed om dette tidligere, når hun garantert skjønte hvor kvelden gikk). Gi henne ett forspill hun aldri kommer til å glemme, før du kjører på med noe helt annet enn sakte pumping i misjonæren. Dette gjorde vi en del før, men vil ikke kalle det å bli tatt med storm. Og tro meg, hadde jeg gjort dette hadde hun aldri klart å vente til filmen var over, for da er hun plutselig helt over meg, før hun etter 1 min spør om jeg kan pumpe sakte i misjonæren slik at hun kan komme... Postet av anonym: 657e51ed78c8d7b78ca9ee37af4edc01 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ja! Men er akkurat dette jeg gjør. Bytter stillinger, tar styring og elsker doggy. Men som sagt er problemet at det kun blir for "meg", da hun ikke klarer å komme av annet enn misjonær (dette har hun sagt flere ganger, selv om jeg sier: "har du prøvd alt?") På denne måten føler jeg at jeg har sex med henne for å tilfredsstille meg selv, skal jeg tilfredstille henne vaginalt, må jeg gjøre det kjedelig og dølt, det er nettopp det som er problemet... Postet av anonym: 657e51ed78c8d7b78ca9ee37af4edc01 Det er bare 1/3 av jenter som greier å komme under kun penetrering, bare så du er klar over det. Jeg tror problemet hennes er at hun føler hun må komme for at det skal bli bra sex. Da kommer man som regel sjeldent. Fokuser heller på å nyte sexen(begge to, vel å merke), slapp av i alle muskler etc. Så kan du evnt. avslutte med tungen eller fingrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg