Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Grei sex, men ikke mer?

Anbefalte innlegg

Heisann

Har hatt dame i litt over 1 år nå. Jeg er glad i henne og alt dette, men ikke noe hodestups forelsket. Tror også det blir slutt til høsten da hun flytter (orker ikke avstandsforhold)

Dette kan ikke være et bra utgangspunkt?

Hun begynte å gråte da jeg sa at alt kan skje og at det vil være rart hvis vi ender opp med å gifte oss (20 år begge to) så hun er nok mer optimist enn meg.

For å komme til saken. Når vi har sex kommer hun sjelden vaginalt, har skjedd 2 ganger på dette året! Bruker jeg munnen derimot kommer hun hver gang. Hun liker misjonær hvor jeg ligger å dytter på rolig, veldig rolig i lang tid, snakk om 20/30 min her. Noen ganger blir jeg bare slapp(mister tenninga) andre ganger ser hun at jeg er lei, og bytter stilling selv. Det verste er kanskje at hun sier at det aldri er min feil, kommer hun bare ikke? Hun skryter av meg og lillemann(stor, haha)men det hjelper lite når hun ikke kommer. Problemet nå er at det liksom blir stress fordi hun føler hun må komme(nei jeg maser ikke) og derfor klarer hun ikke slappe av og selvfølgelig heller ikke komme... Selv har jeg lyst til å prøve analt, men hun tør ikke, så maser ikke på henne der heller... Hun sier det hadde vært moro hvis jeg hadde tatt henne med storm noen ganger, men når jeg har prøvd det har hun bare ikke lyst.

Blir så sliten og lei av dette, og merker det ikke er som før. På tide å slå opp? Tenker også en del på andre jenter som har vist interesse, både nå men også før jeg fikk kjæreste.

Eller er dette bare en fillesak vi kan jobbe med? Er et sexleketøy en god mulighet til å piffe opp sexen litt?

Ble litt langt dette, men håper på noen innspill. Kanskje fra noen damer også.

Postet av anonym: 657e51ed78c8d7b78ca9ee37af4edc01

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange jenter som sliter med å komme, enten i det hele tatt, uten hjelpemidler eller så lenge det ikke er på egen hånd... Det virker for meg som om du maser litt mye om dette selv om du påstår at du ikke gjør det. Det er rett og slett ikke noe poeng å stresse med dette fordi det bare virker mot sin hensikt...

Å bli tatt med storm må gjøres på rett tid, å bli tatt med storm betyr ikke nødvendigvis at du forsyner deg av matfatet uten å ha blitt hintet til...

Det høres forsåvidt ikke ut som dere har det beste utgangspunktet for et avstandsforhold, men mest høres det ut som det er fordi du henger deg opp i noen småting i sengen. At man ikke er toppforelsket etter et år er visstnok ikke så uvanlig ;)

Lenke til kommentar

Jeg stresser ikke med det nå, jeg koser meg, men får intrykk at at hun føler hun må komme for min del, noe som blir helt feil (men kanskje også litt sant, fordi det hadde vært forløsende for min del, hvorfor vet jeg ikke, men liker vel å få bekreftelse...)

Alastor, det er kanskje noe i det, men jeg vet liksom ikke hva, er liksom ikke så forelsket lenger... Men vil heller ikke slå opp? Men tar meg selv i å se etter muligheter til å slå opp, som for eksempel når hun flytter, eller hvis hun rota seg borti en kar... Men det ville hun aldri gjort. Hun elsker meg som hun også sier støtt og stadig, og klager litt på meg fordi jeg sier det for sjelden.

Lenke til kommentar

Med et variernde sexliv selv så har jeg lært mye på nettop dette , ofte så er det enkle det beste :

*Ikke forvent at hun får orgasme pga du er så jævla god med kølla , uavhengig av hvor stor den er så er det gode muligheter for at man ikke "treffer" akkurat hvor man bør treffe. Her må man da bytte stilling , prøve litt forskjellig men ikke minst ha det masse gøy til man finner akkurat det som gjør vaginal penetrasjon "wunderbar" ^_^

*At du etter hvert under penetrasjon får en "slapp" penis er jo sikkert ikke helt bra for noen av dere , om det er rett og slett fordi det er for lite opphissende for deg eller fordi du rett og slett er lei er vanskelig å si , men det går ann å bruke penisring for å ha ereksjonen oppe langt lengre uten å stresse så mye.

*Når det gjelder analsex : Kan love deg at det er veldig oppskrytt og at det er relativt mye stress med å få til at det fungerer bra. Noen jenter vil like det mens andre jenter vil rett og slett ikke like det i det hele tatt. Så har du det fakta at penis kan ofte få rester fra tarmene til dama di om hun ikke har vært helt flink med rengjøring og klyster og det er ikke alle damer som kommer til å suge etter analsex.

Uansett så ser jeg at du stresser alt for mye med at hun skal få orgasme, ikke gjør det og konsentrer dere heller om å finne hverandre, da kommer ofte resten av seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ang analsex, så er det noe av grunnen til at jeg ikke maser. Er ikke så ivrig selv, men har ei venninne som sier at det er så sjukt bra og at jeg må prøve det og sånn, der jeg har fått litt blod på tann...

Ang slapp så er det rett og slett fordi jeg blir lei og dermed ikke opphisset, skal prøve ring!

Får ta det litt mer chill, kanskje spørre om hun vil ta litt mer kontroll, hun har sagt hun ikke er så fan, men må vel gå an å prøve? Når det kommer til stillinger er det mange fine, men også mange hun får vondt av fordi hun sier jeg kommer så langt inn? Er ikke det meningen da?(hehe) Og nei har ikke noe BBC...

Lenke til kommentar

Får ta det litt mer chill, kanskje spørre om hun vil ta litt mer kontroll, hun har sagt hun ikke er så fan, men må vel gå an å prøve? Når det kommer til stillinger er det mange fine, men også mange hun får vondt av fordi hun sier jeg kommer så langt inn? Er ikke det meningen da?(hehe) Og nei har ikke noe BBC...

Det er nettop dette som kan være et problem for noen jenter, kombinasjonen av stor penis og dyp penetrasjon kan gjøre rett og slett vondt.

Prøv å ikke penetrere hele veien og heller øk hastigheten om det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Det er nettop dette som kan være et problem for noen jenter, kombinasjonen av stor penis og dyp penetrasjon kan gjøre rett og slett vondt.

Prøv å ikke penetrere hele veien og heller øk hastigheten om det er nødvendig.

Hvis jeg prøver dette kommer jeg selv ganske fort! Hun er trang, og da blir det vanskelig å holde igjen hvis tempoet blir høyt... Desverre...

Lenke til kommentar

Og hvis det er slik at hun foretrekker sakte og rolig misjonær, bedriver du rett inn og ut eller gjør du ditt for å tilfredstille klitoris? F.eks gjennom å rotere med underlivet ditt slik at den også blir massert.

Prøver dette, men vanskelig å holde samme rotasjonsmønster og tempo i 20 min...

Lenke til kommentar

Prøver dette, men vanskelig å holde samme rotasjonsmønster og tempo i 20 min...

Hvem sier at du skal det? Det vil i tillegg antagelig bare føre til sårhet. Øke litt i tempo nå, senke litt etterpå, rotere litt hit og så litt anderledes. Men selvfølgelig, gir hun tegn til at "dette var flott" så bør du jo fortsette som om du hadde en pistol til bakhodet ;)

Lenke til kommentar

Sexen du beskriver høres utrolig kjedelig ut, og at du faktisk har holdt ut, er godt gjort.

Du mister tenningen fordi det er for lite variasjon og spenning. Bytt om på stillinger og bestem! Ta henne i doggy, sleng henne ned, ligg på ryggen hennes mens du knuller henne, knull henne utendørs. Bare gjør noe nytt. Om det ikke blir nevneverdige endringen i tenningen din, ville jeg kanskje vurdert å ta en litt alvorlig prat med henne om dette problemet

Lenke til kommentar

Bare ett tips til det der med å ta henne med storm. Å bli tatt med storm betyr ikke at man omtrent vil play-rapes. Prøv å sett av en kveld til romantisk stemning. Kjøp noe masasjeolje, noe godteri og en god film (vi snakker ikke skrekk-film her). Benytt filmen til å gi henne en avslappende masasje, eller ta det før filmen, og bruk filmen på å forsiktig stryke på henne, hvor enn du kommer til. Småkyssing ol er greit, heftig klining er ikke.

Etter filmen er heftig makeout ok. NÅ er det du setter i gang med å ta henne med storm. Du har bygd stemningen opp mot sex hele kvelden, så det skal godt gjøres at hun ikke er i humør (da burde hun gitt beskjed om dette tidligere, når hun garantert skjønte hvor kvelden gikk). Gi henne ett forspill hun aldri kommer til å glemme, før du kjører på med noe helt annet enn sakte pumping i misjonæren.

Lenke til kommentar

Sexen du beskriver høres utrolig kjedelig ut, og at du faktisk har holdt ut, er godt gjort.

Du mister tenningen fordi det er for lite variasjon og spenning. Bytt om på stillinger og bestem! Ta henne i doggy, sleng henne ned, ligg på ryggen hennes mens du knuller henne, knull henne utendørs. Bare gjør noe nytt. Om det ikke blir nevneverdige endringen i tenningen din, ville jeg kanskje vurdert å ta en litt alvorlig prat med henne om dette problemet

Ja! Men er akkurat dette jeg gjør. Bytter stillinger, tar styring og elsker doggy. Men som sagt er problemet at det kun blir for "meg", da hun ikke klarer å komme av annet enn misjonær (dette har hun sagt flere ganger, selv om jeg sier: "har du prøvd alt?") På denne måten føler jeg at jeg har sex med henne for å tilfredsstille meg selv, skal jeg tilfredstille henne vaginalt, må jeg gjøre det kjedelig og dølt, det er nettopp det som er problemet...

Lenke til kommentar

Er en kjent sak at samme stilling lenge kan føre til mindre "tenning". Det er bare å insje på ny stilling så pleier det ofte å løse seg.

På kornet. Insjer på stillinger jeg, men ikke hun. Og ja det fører til mindre tenning hos meg. Og for så vidt hos henne også da hun sjelden insjer til sex lenger i det hele tatt :( Og jeg gjør det også sjeldnere enn før, er liksom ikke så bra lenger. Er nesten så jeg runker på ettermiddagen så jeg slipper å bli keen på sex på kvelden... Ille...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...