andreasvik Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Skulle likt å vite litt om disse 2 forsterkerene;.. Denon pma-1080R og Pioneer vsx 920 Noen som kan si noen ord om desse 2, jeg tenker at den Pioneer er litt bedre og nyere, er den ikke? Hvilken ville du valgt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg hadde en Denon pma-1080R i noen år, solgte den til fettern min for mange år siden men den er fremdeles i daglig drift og fungerer helt fint.(Mener den er snart 20år gammel.) Det er ikke en veldig kraftig forsterker men parret med gode høytalere så låter den egentlig veldig bra. Den blir litt tynn i språket hvis du skrur opp mot maks men på normalt nivå så er den fyldig og fin. Endret 14. april 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Vi snakker 20 år mellom dem, og etter hva jeg kan se ligger de omtrent på samme område i markedet, så jeg hadde uten tvil valgt Pioneeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå