morgan_kane Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei, jeg har en vdo cdspiller i min opel astra 1.7 TDS 1997. Hvordan skal jeg få den ut? Var å lånte meg sånne pinner for å trekke ut cdspillern men de passet ikke. Han bak disken søkte opp på pcen og mente den var skrudd fast på et vis. Så, noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er fire hull rundt på hjørnene på cd-spilleren. Du må ha de rette pinnene og de har "kroker" i endene som du skal kunne hekte fast inne i hullene. Så lenge den er original så er dette den rette måten. Lykke til Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Knus den, er ikke noe å spare på uansett Det gjorde jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 På noen Opel-spillere er det skrudd inn små umbrakoskruer i hullene, som må tas ut før du får inn bøylene. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 hmm, er ikke sånn firepunkts greier såvidt jeg kan se. Men fant ut at det var trekt fram en RCA kabel under dashbordet som jeg kunne koble en minijack på. Så jeg er berget enn sålenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå