Stalthy Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei! Jeg har en ganske så god ide (i følge meg ) det jeg lurer på er om noen stjeler ideen min, har jeg noen rettigheter? jeg mener, kan jeg kreve penger/saksøke? (virker kanskje litt paranoid her men synes den ideen er ganske så god! ) Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 kan ikke gjøre noe så lenge du ikke har patent på det. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hei! Jeg har en ganske så god ide (i følge meg ) det jeg lurer på er om noen stjeler ideen min, har jeg noen rettigheter? jeg mener, kan jeg kreve penger/saksøke? (virker kanskje litt paranoid her men synes den ideen er ganske så god! ) Sålenge du har ikke noen patent, hvordan skal noen da kunne vite at du hadde den opprinnelige idéen? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Tenkte da at jeg forteller denne ideen til forumet, så de kunne komme med ideer til deler, eller ha sagt hva som ikke funker, eller at delene ikke funker sammen med hverandre eller at jeg burde legge til noe blablablablablabla..... Håper dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Den eneste måten du kan beskytte ideen din på er nok ved å ta patent på den, og så vidt jeg vet har du det ikke evig. Det koster også penger å ta patent på noe om jeg ikke er på bærtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå