Roug Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei kjøpte meg et Geforcefx5900 256mb ram på fredag.... nå når jeg skal installere drivere så går sjermen i vilemodus noen som vet hvorfor???? MVH meg Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 ja en ting til d er ikke bare i spill d ikke funker... når jeg installerer nye drivere så kommer jeg ikke inn i windows... den går i vilemodus etter at windows screenen er ferdig loaded og vist jeg stiller på ting i instillingene på kortet Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Tviler på den går i hvile-modus, da ville den nemlig "våkne" ved aktivitet igjen. Du har sannsynligvis en oppløsning som skjermen din ikke takler, og derfor får du svart bilde. BTW: Vunnet i lotto? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 kan prøve å stille ned.... nei har ikke vunnet i lotto... men jobber litt da Lenke til kommentar
mr x Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 er du 100% sikker på at kortet sikker riktig i agp-porten.vet ikke hvordan det er med strøm til disse kortene..er det eget strømuttak fra kortet til strømforsyningen,slik som ati-kortene har ?hvis det er det,er alt på plass da ! med at slik kort var det jo synd at du ikke skulle få bruke det. prøv iallefall og ta ut kortet,og prøv og sette det inn igjen slik at det får full kontakt med agp-porten. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 har koblet eksta støm til men skal prøve å trekke d ut og sette d inn igjen..... d som e rart d e d at d virka i går ... men så flippa maskina ut... og d va så vit æ fikk den i gang igjen å i dag nekter dn å fungere... skal kanskje sende maskina på reprasjon vist æ ikke får den t å fungere i dag Lenke til kommentar
Roug Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Har fixa d probleme.. d lå en kabel ned i agp sloten:) slik at kortet ikke var ordentlig nedi.... nu virker d men har et anna problem nuh:( får ikke spil noten spill... maskina restarter etter noen sekunder i spillene:(( Lenke til kommentar
Roug Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Yehaa fant feilen.. d va prosessoren min :x den nye fine xp 3000 da må æ bare sende den t bake t psdata sammen me dvdbrennern å få nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå