thres93 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har tatt teoriprøven to ganger nå og strøket begge, så på resulatet at jeg hadde noe jevlig med feil på regulering av trafikken. 3 feil først gang og 5 feil andre gang Noen som kan si litt hva regulering av trafikken inneholder og hva jeg bør lese på? 2 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Trafikklys, skilt, vegstriper, spesielle omstendigheiter (politi, militær osv.) Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hiver meg på topic, ønsker og lese om det samme, men finnes ikke noe dedikert kilde. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Trafikklys, skilt, vegstriper, spesielle omstendigheiter (politi, militær osv.) Dette. Det er såvidt jeg husker et eget kapittel i "veien til førerkortet" om dette. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 teori prøven handler mye om oppfatning av spørsmål, ofte er 2 svar riktig men et er mer riktig en det andre, helt på trynet den prøven.. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke spesielt glad i nettprøvene heller, f.eks på bildet. Hvor er gangfeltet som skal ligge midt i veien? Ser inget gangfelt, ei heller noen blåe skilt på hver side som skal signalisere det. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Ikke spesielt glad i nettprøvene heller, f.eks på bildet. Hvor er gangfeltet som skal ligge midt i veien? Ser inget gangfelt, ei heller noen blåe skilt på hver side som skal signalisere det. Jeg ser ingen skilt, eller veioppmerking som skal tilsi fotgjengerovergang. Derimot er det et fareskilt der, som skal forberede deg som sjåfør på små barn som oppholder seg langs vegen fordi det er en barneskole el. i nærheten. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Gangfeltet skal vere omtrent ved apoteket, slik at folk kan krysse vegen, fordi dei ikkje kan bruke fortauet der det er stilas. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Blir ikke det motsatte kjørefelt? Ser jo den at jeg alltid skal være berett i tilfelle en fotgjenger hopper ut på veien, litt i svime pga mangel på mat og drikke. Men jeg ser liksom ikke gangfeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå