Swoy Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Japp, er du usikker? Det var gjennomgang, og de som fikk svar har muligheten utover året. Jeg synes du bør si ja. Om jeg kan hjelpe deg å velge, så kan du bare legge meg til på skype : specialaccountforyou og så kan jeg fortelle deg litt om jobben fra innsiden? Fikk tydligvis tilbud om sommerjobben, må svare innen i morgen. Er litt usikker, tror de fleste plutselig begynner å stille seg spørsmål når det blir real deal:P hvertfall siden det er snakk om utenlands. Lenke til kommentar
Swoy Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Vi trenger fortsatt Norske, Svenske og Danske folk! Om du vet av noen, få dem til å kontakte oss! Lenke til kommentar
Swoy Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Fikk tydligvis tilbud om sommerjobben, må svare innen i morgen. Er litt usikker, tror de fleste plutselig begynner å stille seg spørsmål når det blir real deal:P hvertfall siden det er snakk om utenlands. Det er fortsatt muligheter for å jobbe her nå, om du har lyst Sjekk første innlegget for oppdateringer Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 hadde jeg vert eldre hadde eg tatt den med en gang. drømmejobben min <3 Og hadde jeg vært yngere,så hadde jeg tatt den. Slik er nå livet Lenke til kommentar
Enzyme_ Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg jobber for tiden i Canada, for et QA-selskap (quality assurance). Det vi gjør her, er å teste og kvalitetsikre alle mulige typer spill og applikasjoner. Enzyme har bygget seg opp til å bli et svært velrespektert selskap blant noen av de største spillprodusentene i verden. Og trenger nå norske språktestere. Jobben går generelt ut på å teste spill, og passe på at alt er grammatisk korrekt, riktig oversatt og plassert riktig i spillet. Kvalifikasjoner de er ute etter, er svært gode språkkunnskaper i både norsk og engelsk og gode spilleferdigheter (er du hardcore gamer, med gode språkkunskaper har du en god sjanse). Om noen kan tenke seg å jobbe med dette, så send en søknad på http://enzyme.org/index.php?id=24 Sted: Sainte-Adele, Quebec, Canada (like utenfor Montreal). EARN A LIVING PLAYING VIDEO GAMES IN CANADA! Our company is looking for Linguistic Video Game Testers who have the following profile: • Interest for video games • Excellent working knowledge both written and spoken of Norwegian • Able to read and write in English We're looking for motivated and bilingual people with a passion for gaming, who can test and verify the different elements of a video game: language, idioms, expressions and localization. We need people who can identify mistakes/errors/bugs in video games, describe them specifically and report them to our clients for corrective action Enzyme Labs is a global leader in video game testing. We perform a wide variety of tests for some of the most successful video game developers and publishers around the world. With over 200 employees from around the world, we offer a young and dynamic working environment. Relocation support: First month rent paid, Health insurance provided, Work permit provided by Enzyme, plane ticket to Canada booked by Enzyme. Location: Sainte-Adele, Quebec, Canada To submit your application: www.enzyme.org – Careers – Apply now. Her er et intervju med ei av sjefene mine http://spillpikene.no/intervju/intervju-med-trine-s-jacobsen-i-enzyme/#commentstab Lenke til kommentar
LogTex Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 JA! Jeg hadde elsket å være spilltester for dere har X-Box og PlayStation! Det er bare og ta kontakt. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 nåja, jeg tror ikke dette bare er lek og morro Lenke til kommentar
hawnzi Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 gjelder denne jobben kun i utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå