Swoy Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) God dag alle sammen! Oppdatering: Jeg vil oppdatere denne tråden med gjevnlige mellomrom, siden det kommer flere muligheter i fremtiden. Siste oppdatering var: 26/09-2011: Vi har planer om å ansette en Norsk oversetter på fulltid, kontakt meg snarest om du vet om noen som jobber som oversetter og søker etter permanent stilling i Irland. 22/08-2011: Vi trenger 4 stykker for noen prosjekter på opp til 6 måneder med mulighet for fast ansettelse. 14/06-2011: Vi trenger 2 stykker til et forestående prosjekt på en til to måneder. 13/05-2011: Om noen her har lyst til å jobbe som spilltester i sommer eller på heltid. Du trenger: - Spill erfaring, jo flere konsoller og platformer, desto bedre! - Gode engelsk kunnskaper og flytende Norsk skriftlig og muntlig. - Office Word og Excel - Gode troubleshooting evner - Vilje til å stå på! - Høyere utdanning er et pluss (men ikke nødvendig). - Gode samarbeidsevner. (du vil jobbe med opp til 16 andre fra like mange nasjoner). Vi tilbyr: - En karrieremulighet - En fot innenfor spillbransjens dør - Ungt og veldig trivelig miljø - En arbeidsdag som føles som en lek. - Mye sammenkomster og eventer gjennom året. - Masse nye venner. Om du er den rette, får du gratis tur/retur til Irland og du møter mange nye mennesker i et ungt miljø som alle deler den samme lidenskapen, nemlig spill. For å søke, kan du sende meg en PM til meg, og jeg vil gi deg email-adressen til selskapet. Grunnen er at vi vil slippe spam og useriøse e-poster. Notabene: Du kan få nærmere informasjon på Keywords International Ltd´s nettsider. Notabene2: Husk at både CV og søknad må være skrevet på engelsk. Endret 26. september 2011 av Swoy Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 hadde jeg vert eldre hadde eg tatt den med en gang. drømmejobben min <3 Lenke til kommentar
King_922 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 hadde jeg vert eldre hadde eg tatt den med en gang. drømmejobben min <3 han skrev ingen alder du har sommerferie vetu Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det er sant hvilken aldersgrense er det swoy?^^ Lenke til kommentar
Swoy Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Det er ingen aldersgrense, men det er greit å kunne være 18, da har man mye større mulighet å kunne delta på noen av eventene som er om sommeren. Forøvrig så er gjennomsnittet på 25 år. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) sendt deg PM Endret 30. april 2011 av weebl Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Mistenker dette er tull. Ta kontakt med meg hvis ikke. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Virket veldig useriøst, ingen linker og info om denne eventen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Swoy Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Jeg ser dere ikke helt tror på meg. Dere kan sjekke ut denne linken: www.keywordsintl.com Dette er ikke en scam, det er ikke bare funksjonell testing, men også lokalisering. Om dere lurer på noe, så kan dere kontakte meg på PM, det er ikke bare bare å få denne jobben, og det er utrolig mange søkere, men om dere bruker meg som referanse, så har dere større mulighet, fordi dere har vært i kontakt med noen som jobber der fast. Håper dette hjelper dere med å tro på meg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 hadde jeg vert eldre hadde eg tatt den med en gang. drømmejobben min <3 Da tror jeg du misforstår eller vet ganske lite om hva en typisk spilltester gjør. Denne jobben kunne vært gøy for en sommer, mtp reise bort og det sosiale. Men heltids? Nei. 1 Lenke til kommentar
Swoy Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 For noen er det en sommerjobb, for andre er det et liv. Det er vel hva den enkelte ser i det For min del er det portalen til en drøm om en gang å kunne skape noe nytt, og gi det ut i form av spill. Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mye er årslønnen på denne stillingen? Ikke bare, bare å få jobben sier du? Åjoda. Så lenge du er norsk og snakker flytende. De er desperate etter norsk talende folk i fra Irland i Vest til Malta i sør. Det er vel heller bare at de skal bruke deg for ref. så du får dine 500 euro i bonus pr. hode? Lenke til kommentar
Swoy Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Vel, du har litt rett, det er ikke en jobb som du tjener mye på i forhold til Norge, men saken er at det finnes ikke denne muligheten i Norge, og dette er ikke Full tilt poker, det er for spillselskaper som MS og Capcom osv. Basislønna er 1500 EURO i mnd, og jeg får faktisk ikke 500 for ref. Jeg gjør dette mest for å finne folk jeg kan jobbe med. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Det var ganske elendig betalt, da. Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 eg blir 15 år i juni så er eg ikkje litt liten da, men hvis ikke så trenger eg en sommer jobb og eg kan med forskjellige spilleplattforme som blant annet ps3, pc, litt psp og xbox 360, nintedo ds mvh aron 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 nå er det mye billigere å leve i Irland en Norge også da så det veier opp ganske greit sånn sett, men som sommerjobb er det nok det som havner på CVen som gjør det mest verdt det Lenke til kommentar
Swoy Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 nå er det mye billigere å leve i Irland en Norge også da så det veier opp ganske greit sånn sett, men som sommerjobb er det nok det som havner på CVen som gjør det mest verdt det Så absolutt. Nei lønna er ikke pen, men du lever for den her, og vel så det. For de som vil ha sommerjobb, så har vi fått inn litt over 50 søknader nå, og om du mener du er bedre en dem 50 så er det bare å kontakte meg Lenke til kommentar
Swoy Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Vi har fortsatt behov for folk, så det er bare å sende PM til meg for informasjon! Du kan også lese det første innlegget, og jeg vil oppdatere det i tiden som kommer om flere muligheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Fikk tydligvis tilbud om sommerjobben, må svare innen i morgen. Er litt usikker, tror de fleste plutselig begynner å stille seg spørsmål når det blir real deal:P hvertfall siden det er snakk om utenlands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå