jjkoggan Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når bodde du på Holmlia sa du? Bør ikke etniske norske bli i mindretall i hovedstaden? Er det en fordel!? her viser det seg integrering problemet. Innvandrer er ikke ekte nordmenn og har ikke det samme rettigheter som etniske nordmenn til å bo hvor de vill. Så lenge de ikke bli sett som ekte nordmenn som bare er litt annerledes så nølt det lite fremgang i integrering . Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når bodde du på Holmlia sa du? Bør ikke etniske norske bli i mindretall i hovedstaden? Er det en fordel!? her viser det seg integrering problemet. Innvandrer er ikke ekte nordmenn og har ikke det samme rettigheter som etniske nordmenn til å bo hvor de vill. Så lenge de ikke bli sett som ekte nordmenn som bare er litt annerledes så nølt det lite fremgang i integrering . Hva sa du sa du? Kan du skrive på norsk? Takk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når bodde du på Holmlia sa du? Ikke lenge nok kanskje. Men når man gifter seg med en Bergensdame så har man lite man skulle sagt. Bør ikke etniske norske bli i mindretall i hovedstaden? Er det en fordel!? Jeg har en drøm: Det er om en verden der liberalisme, rettferdighet og menneskeverd betyr noe. En drøm jeg sikkert deler med noen av dere. Så er det slik at noen av dere mener at disse verdiene - og de verdiene som står i motsetning til disse - har en hudfarge. Det tror ikke jeg. Jeg tror at de har en kultur, og en religion (eller mangel på samme) og egoisme, og ikke minst penger (eller mangel på samme.) For meg må gjerne busknegrene overta Norge om de bare blir liberale i prosessen. Prøv å si til en kineser at landet hans skal fylles opp av afrikanere. Han kommer til å fnyse og tror du er sprø. (har spurt en kineser ja) Den store formann Mao ble en gang spurt av en vestlig reporter om han ikke fryktet en invasjon i Kina. Han svarte: "La dem bare komme. Kina er stort. Før de har nådd halvveis er de alle kinesere"... Geir 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 her viser det seg integrering problemet. Innvandrer er ikke ekte nordmenn og har ikke det samme rettigheter som etniske nordmenn til å bo hvor de vill. Så lenge de ikke bli sett som ekte nordmenn som bare er litt annerledes så nølt det lite fremgang i integrering . Hva sa du sa du? Kan du skrive på norsk? Takk. Han sier at så lenge vi ikke oppfatter landets innbyggere som ekte nordmenn med mindre de er det av etnisitet så vil integreringen gå tregt. Men det tror jeg egentlig du forstod. Geir Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det finnes ikke en kineser, det er 56 forskjellige etniske grupper i kina over 100 000 000 er så kalte minioriteter, nå er ikke jeg så god på matte men jeg er ganske sikker på at 100 000 000 er noe mere minioriteter enn Norge har. Det er også 20 millioner muslimer i kina, noe flere enn norge har "tror" jeg. 1 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det finnes ikke en kineser, det er 56 forskjellige etniske grupper i kina over 100 000 000 er så kalte minioriteter, nå er ikke jeg så god på matte men jeg er ganske sikker på at 100 000 000 er noe mere minioriteter enn Norge har. Det er også 20 millioner muslimer i kina, noe flere enn norge har "tror" jeg. Okei Gunfreak. For det første så hevder du at det ikke finnes en kineser. Er det noe du fant på her og nå fordi det passet med utopiske idealsamfunnet dere globalister mener vil løse alle verdens problemer? De gruppene vi finner i kina er også innfødte og har tilknytning til det asiatiske kontinent. Jeg et at minoritetene blir sterkt undertrykt av majoriteten som er Han kinesere. Uansett, så er alle gruppene av mennesker i Kina, folk som har bosatt seg der for lenge siden og har derfor også en tilknytning til kontinentet, i motsetning til Somalere som kommer til Norge og får trygd. Hadde de bare kommet hit og begynt med jordbruk og levd selvforsynt, så hadde det vært noe annet. Du undervurderer nasjonalismen til han-kinesere sterkt. Siden du liker å prøve å finne feil i mine analyser, så kan du prøve deg på japan. Et land der etnisiteten er omtrent 100% asiatisk og kun et par prosent er ikke japanske. Japan har et av verdens mest vellykede samfunn. Hvordan kan de klare det dersom de ikke er et multietnisk samfunn? Er det virkelig mulig? Forresten, hva baserer alle konflikter vi hører om i Afrika sør for sahara seg på? Etnisk konflikter. Han sier at så lenge vi ikke oppfatter landets innbyggere som ekte nordmenn med mindre de er det av etnisitet så vil integreringen gå tregt. Men det tror jeg egentlig du forstod. Eh, han sa at innvandrere ikke har lov til å bosette seg samme steder som nordmenn, eller noe i den dur. Jeg vil gjerne at han skal omformulere. Eller er du kanskje han siden du svarer for han? 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg har mer enn nok med å være meg selv, takk. Segregering og ghettotendenser er vel et reelt problem i Oslo, er det ikke? Geir Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når bodde du på Holmlia sa du? Ikke lenge nok kanskje. Men når man gifter seg med en Bergensdame så har man lite man skulle sagt. Bør ikke etniske norske bli i mindretall i hovedstaden? Er det en fordel!? Jeg har en drøm: Det er om en verden der liberalisme, rettferdighet og menneskeverd betyr noe. En drøm jeg sikkert deler med noen av dere. Så er det slik at noen av dere mener at disse verdiene - og de verdiene som står i motsetning til disse - har en hudfarge. Det tror ikke jeg. Jeg tror at de har en kultur, og en religion (eller mangel på samme) og egoisme, og ikke minst penger (eller mangel på samme.) For meg må gjerne busknegrene overta Norge om de bare blir liberale i prosessen. Prøv å si til en kineser at landet hans skal fylles opp av afrikanere. Han kommer til å fnyse og tror du er sprø. (har spurt en kineser ja) Den store formann Mao ble en gang spurt av en vestlig reporter om han ikke fryktet en invasjon i Kina. Han svarte: "La dem bare komme. Kina er stort. Før de har nådd halvveis er de alle kinesere"... Geir Okei, grunnlaget ditt er at nordiske folk ikke er noe man skal ta vare på. Hvis hvithjorten er liberal, så kan den godt ta over områdene til gråhjorten. Jaja god logikk ute og går her skjønner jeg. Så man burde egentlig ikke beskytte arter i naturen som er i ferd med å bli overkjørt av en annen? Jeg har da aldri sagt at en hudfarge betyr noe. Det som betyr noe er genmateriale, kulturidentitet og omgivelser. Har du studert evolusjon? Du vet at busknegre er designet spesifikt for sitt miljø? Hvordan kan de drive jordbruk i Norge når de ikke har gjennomgått en istid som våre forfedre gjorde? Siste spørsmål, er du kommunist? Du siterer nemlig en av de værste menneskene jorda har vært vertskap for. Norge før innvandringen var et mye tryggere sted. Det viser all statistikk. Innvandringen er meningsløs, men er såklart en del av agendaen om å utrydde det europeiske folk. I første omgang satser de på å viske ut all identiet. Ser at de har lykkes svært godt på deg og Gunfreak bla. Jeg er nasjonalist og støtter alle folkegrupper som vil ha sitt eget land som for eksempel Palestinere og Tibetanere. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Dersom jeg hadde vært kommunist, hadde jeg da satt liberalisme som min største drøm? Jeg har en drøm: Det er om en verden der liberalisme, rettferdighet og menneskeverd betyr noe. Det var ikek jeg som brakte Kina inn i diskusjonen, det fikk meg bare til å minnes et sitat. Har du studert evolusjon? Du vet at busknegre er designet spesifikt for sitt miljø? Hvordan kan de drive jordbruk i Norge når de ikke har gjennomgått en istid som våre forfedre gjorde? Gå på landbruksskole, kanskje? Ikke vet jeg, mine forfedre er antagelig blandt dem som opplevde istiden, og jeg kan ikke noe om jordbruk... Hvem har designet buskmennene forresten? Geir 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Norge før innvandringen var et mye tryggere sted. Det viser all statistikk. Ja, det vat det. Innvandringen er meningsløs, men er såklart en del av agendaen om å utrydde det europeiske folk. Såklart? jeg har som vanlig litt tregt for det: Hvorfor skal det europeiske folk utryddes? I første omgang satser de på å viske ut all identiet. Ser at de har lykkes svært godt på deg og Gunfreak bla. Aha, så det er derfor de gir meg disse små rosa pillene hver morgen... "Great minds discuss idea, average minds discuss events, small minds discuss people"... Jeg er nasjonalist og støtter alle folkegrupper som vil ha sitt eget land som for eksempel Palestinere og Tibetanere. Jødene også? Bør samene få overta i nord? Indianerne i USA? Dersom pakistanerne er i flertall i Groruddalen, hvor lenge er det til de kan kreve en egen stat? Hva er egentlig en folkegruppe i denne sammenheng? 3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Off-topic, men kan du vær så snill slutte å dele opp innlegg i biter TWFA? Det er en dårlig debatteknikk (kan nesten kalles hersketeknikk), hvor man ofte ender opp å ta ting ut av kontekst. At en administrator gjør dette i veldig mange tilfeller gir ikke så godt inntrykk Edit: Fikset en litt kronglete setning Endret 16. april 2011 av Error 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Eh, han sa at innvandrere ikke har lov til å bosette seg samme steder som nordmenn, eller noe i den dur. Jeg vil gjerne at han skal omformulere. Eller er du kanskje han siden du svarer for han? Du ga inntrykk at du ikke ønsket mennesker som har statsborgerskap(men ikke ble født i Norge) i store mengder i hovedstaden din. Geir forklarte det bedre enn jeg og jeg tror du forsto det selv. Det var en tid jeg intervjuet i Asker og nesten ble innvandrer i hovedstaden din. Jeg antar du ville ikke ha likt å ha en annen innvandrer som ikke har norsk som sitt morsmål og har det vanskelig uttrykke meg helt av og til på norsk. Kanskje bør ikke delta i et norsk forum siden jeg ikke er helt enig med "norske verdier" og er ikke norsk? Eller.... kanskje folk lærer mest når de blir utfordret med fremmede og nye perspektiver. Det er et amerikansk verdi og er en hovedgrunnen til at 50 prosent av nobel prisvinnere fra USA har blitt innvandrer eller deres barn. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Off-topic, men kan du vær så snill slutte å dele opp innlegg i biter TWFA? Det er en dårlig debatteknikk (kan nesten kalles hersketeknikk), hvor man ofte ender opp å ta ting ut av kontekst. At en administrator gjør dette i veldig mange tilfeller gir ikke så godt inntrykk Jeg kan selvsagt, men jeg liker å peke på det jeg svarer på. Spesielt når jeg som her er enig i deler av en post og ikke i andre. Det gjør det også tydelig hva jeg ikke har svart på, og dermed kan jeg arresteres på det. Jeg kan sikkert bli flinkere til å vurdere hvor mye jeg skal ha med så jeg ikke tar ting ut av kontekst. Men som sagt, nettopp ved å sitere det jeg svarer på avslører jeg jo meg selv dersom jeg har gjort det. Alternativet er at jeg eksplisitt sier hva jeg svarer på i hver avsnitt. Jeg er ikke sikker på hvorfor det gjør ting noe ryddigere. Geir 3 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Så det er 3 hovedsider ved denne saken. 1. De som mener at ikke etniske nordmenn bør holde seg langt unna landet vårt. 2. De som ser vi har et problem og ønsker en ny integreringspolitikk. 3. De som ønsker å åpne grensene for buskenegere(hva nå dette måtte være). Punkt 1 er selvsagt ikke noe realistisk løsning da vi vil ha et reelt behov for arbeidskraft fra andre land. Er det en fordel at disse er fra Europa/Asia og ikke Afrika? Så lenge man har rasistiske holdninger er utbredt så er det nok det. Skal vi tro venstresiden så er jo sikkert 50% av alle nordmenn rasister(jeg er en av dem fordi jeg bruker ordet neger). 2. Har politikerne vilje til å ta grep? Ta kontantstøtte for eks. SP og KRF vil øke den og flere andre parti ønsker å beholde den. Er det virkelig en umulighet å diffrensiere kontantstøtte mellom ulike etniske grupperinger? Om så er tilfellet, hvorfor i alle dager kan man ikke bare fjerne den? 3. Hvor skal denne gjengen bo? Hvem skal stå for utdanningen? Om noen av dem sliter psykisk pga tragiske opplevelser, hvem skal gi dem hjelp? Jeg har ikke glemt trikkedrapet i Oslo, har dere? Konklusjonen min er at vi alle sammen er noen fjols(meg selv inkludert). Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Så det er 3 hovedsider ved denne saken. 1. De som mener at ikke etniske nordmenn bør holde seg langt unna landet vårt. 2. De som ser vi har et problem og ønsker en ny integreringspolitikk. 3. De som ønsker å åpne grensene for buskenegere(hva nå dette måtte være). Punkt 1 er selvsagt ikke noe realistisk løsning da vi vil ha et reelt behov for arbeidskraft fra andre land. Er det en fordel at disse er fra Europa/Asia og ikke Afrika? Så lenge man har rasistiske holdninger er utbredt så er det nok det. Skal vi tro venstresiden så er jo sikkert 50% av alle nordmenn rasister(jeg er en av dem fordi jeg bruker ordet neger). 2. Har politikerne vilje til å ta grep? Ta kontantstøtte for eks. SP og KRF vil øke den og flere andre parti ønsker å beholde den. Er det virkelig en umulighet å diffrensiere kontantstøtte mellom ulike etniske grupperinger? Om så er tilfellet, hvorfor i alle dager kan man ikke bare fjerne den? 3. Hvor skal denne gjengen bo? Hvem skal stå for utdanningen? Om noen av dem sliter psykisk pga tragiske opplevelser, hvem skal gi dem hjelp? Jeg har ikke glemt trikkedrapet i Oslo, har dere? Konklusjonen min er at vi alle sammen er noen fjols(meg selv inkludert). Du glemte to punkter. Jeg mener dette er mer beskrivende 1. De som er nazister og hater både muslimer og jøder. De mener at norges innvandringspolitikk er en jødisk konspirasjon for å skape en verdensorden. 2. De som mener [nesten] alle muslimer er tilbakestående og mener at vi skal stenge grensene for all ikke-vestlige innvandring for å hindre buskemennene til å ta over Norge og skape Sharia. 3. De som mener at dagens innvandringspolitikk vil føre til seriøse problemer i fremtiden, at det vil føre til flere sosiale problemer og en dårligere økonomi, samtidig et gruppert samfunn hvor ingen av dem respekterer hverandre. De støtter generelt enten en full innvandringstopp, eller en ny innvandringspolitkk hvor man tar imot de som bidrar til Norge. Imotsetning til 1 og 2, så ser de nytten av en god integreringspolitikk. 4. De som er redd for at dagens innvandringspolitikk vil føre til seriøse problemer, men vi må allikavel forsette dagens politikk fordi det er inhumant å ikke gjøre det. Eller det vil bryte med noen internasjonale konvensjoner. Istedenfor å redusere innvandringen, så bør vi forbedre integreringen. 5. De som er fullstendig overbevist at innvandringspolitikken vil bli en fantastisk suksess. Alle problemer som eksisterer kommer av nordmenns rasisme, at de ikke har fått tid nok eller dårlig integreringspolitikk. De vil bli borte i fremtiden og vi vil holde hender å synge kumbaja. Det er ofte misforståelse at disse folkene hater norske verdier. Faktisk de er sterke forkjempere for norsk solidaritet og tror at Nordmenn er så overlegne moralskt at innvandrerene vil bli som nordmenn. Disse folkene deler seg i to grupper. En gruppe er så idealistiske at de kan aldri forestille seg at innvandre ikke vil bli som nordmenn og vi må uansett hjelpe folk. Den andre gruppen sympatiserer med muslimske verdier. F.eks. en av brukerene på diskusjon.no som er en klar femmer, mener at kvinner kler seg for lettkledd, misliker norsk alkoholkultur sterkt, mener nordmenn ikke tar vare på sine eldre og han håper at hvis vi tar imot muslimske innvandre så vil nordmenn forandre seg. 3 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Så det er 3 hovedsider ved denne saken. 1. De som mener at ikke etniske nordmenn bør holde seg langt unna landet vårt. 2. De som ser vi har et problem og ønsker en ny integreringspolitikk. 3. De som ønsker å åpne grensene for buskenegere(hva nå dette måtte være). Punkt 1 er selvsagt ikke noe realistisk løsning da vi vil ha et reelt behov for arbeidskraft fra andre land. Er det en fordel at disse er fra Europa/Asia og ikke Afrika? Så lenge man har rasistiske holdninger er utbredt så er det nok det. Skal vi tro venstresiden så er jo sikkert 50% av alle nordmenn rasister(jeg er en av dem fordi jeg bruker ordet neger). 2. Har politikerne vilje til å ta grep? Ta kontantstøtte for eks. SP og KRF vil øke den og flere andre parti ønsker å beholde den. Er det virkelig en umulighet å diffrensiere kontantstøtte mellom ulike etniske grupperinger? Om så er tilfellet, hvorfor i alle dager kan man ikke bare fjerne den? 3. Hvor skal denne gjengen bo? Hvem skal stå for utdanningen? Om noen av dem sliter psykisk pga tragiske opplevelser, hvem skal gi dem hjelp? Jeg har ikke glemt trikkedrapet i Oslo, har dere? Konklusjonen min er at vi alle sammen er noen fjols(meg selv inkludert). Du glemte to punkter. Jeg mener dette er mer beskrivende 1. De som er nazister og hater både muslimer og jøder. De mener at norges innvandringspolitikk er en jødisk konspirasjon for å skape en verdensorden. 2. De som mener [nesten] alle muslimer er tilbakestående og mener at vi skal stenge grensene for all ikke-vestlige innvandring for å hindre buskemennene til å ta over Norge og skape Sharia. 3. De som mener at dagens innvandringspolitikk vil føre til seriøse problemer i fremtiden, at det vil føre til flere sosiale problemer og en dårligere økonomi, samtidig et gruppert samfunn hvor ingen av dem respekterer hverandre. De støtter generelt enten en full innvandringstopp, eller en ny innvandringspolitkk hvor man tar imot de som bidrar til Norge. Imotsetning til 1 og 2, så ser de nytten av en god integreringspolitikk. 4. De som er redd for at dagens innvandringspolitikk vil føre til seriøse problemer, men vi må allikavel forsette dagens politikk fordi det er inhumant å ikke gjøre det. Eller det vil bryte med noen internasjonale konvensjoner. Istedenfor å redusere innvandringen, så bør vi forbedre integreringen. 5. De som er fullstendig overbevist at innvandringspolitikken vil bli en fantastisk suksess. Alle problemer som eksisterer kommer av nordmenns rasisme, at de ikke har fått tid nok eller dårlig integreringspolitikk. De vil bli borte i fremtiden og vi vil holde hender å synge kumbaja. Det er ofte misforståelse at disse folkene hater norske verdier. Faktisk de er sterke forkjempere for norsk solidaritet og tror at Nordmenn er så overlegne moralskt at innvandrerene vil bli som nordmenn. Disse folkene deler seg i to grupper. En gruppe er så idealistiske at de kan aldri forestille seg at innvandre ikke vil bli som nordmenn og vi må uansett hjelpe folk. Den andre gruppen sympatiserer med muslimske verdier. F.eks. en av brukerene på diskusjon.no som er en klar femmer, mener at kvinner kler seg for lettkledd, misliker norsk alkoholkultur sterkt, mener nordmenn ikke tar vare på sine eldre og han håper at hvis vi tar imot muslimske innvandre så vil nordmenn forandre seg. Stuck between options 2 & 3. Which seat should I take?? 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Punkt 1 er selvsagt ikke noe realistisk løsning da vi vil ha et reelt behov for arbeidskraft fra andre land. Er det en fordel at disse er fra Europa/Asia og ikke Afrika? Så lenge man har rasistiske holdninger er utbredt så er det nok det. Når yrkesdeltgelsen for de som er fra afrikanske land er på 45%, en god andel lever på trygd, de øker kriminaliteten og er en netto kostnad for Norge. Ja, da er det en fordel at innvandrerene er fra europa/asia fordi de bidrar til Norge, og det har ingenting med rasisme å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Når bodde du på Holmlia sa du? Bør ikke etniske norske bli i mindretall i hovedstaden? Er det en fordel!? her viser det seg integrering problemet. Innvandrer er ikke ekte nordmenn og har ikke det samme rettigheter som etniske nordmenn til å bo hvor de vill. Så lenge de ikke bli sett som ekte nordmenn som bare er litt annerledes så nølt det lite fremgang i integrering . Det er et problem her, jjkoggan. Dette synet avhenger av den forskrudde, virkelighetsfjerne oppfatningen at ikke nordmenn eksisterer som etnisk gruppe (og dermed skandinaver, germanere, nordeuropeere og til slutt den hvite rasen). Nordmann er ikke noe man bare kan "bli" over natten, uten å ha et nært genetisk slektskap med etniske nordmenn. En somalier "blir" ikke automatisk nordmann fordi om han flytter til Norge. Derimot kan hans etterkommere eventuelt bli "nordmenn" om kanskje 500 år, etter at de er helt assimilerte med den norske befolkningen. Det spørs dog om en slik assimilering overhodet er ønskelig - i alle fall om antallet assimilerte personer er høyt. Reflekter over dette: ville amerindianere fantes nå idag i det hele tatt om de europoide innflytterne hadde assimilert 100% med dem? Svaret er nei. Så om vi nordmenn bare helt plutselig skal begynne å betrakte alle mulige svarte afrikanere, arabere og asiater som nordmenn, krever dette at vi gir opp all vår gamle etniske identitet. 2 Lenke til kommentar
793 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Det jeg sier, er at rasisme er et grunnleggende instinkt som er nødvendig for sitt eget arvemateriales langsiktige overlevelse, og derfor er fullstendig i tråd med naturens egne lover. Langt ifra, forskjellige etniske grupper lever sammen her i Auckland uten noe problemer. Beklager, men jeg tror du fortsatt ikke har forstått poenget mitt. Forskjellige folkeslag kan gjerne leve sammen i fred, men å faktisk blande seg sammen med andre folkeslag, strider imot naturens egen grunnlov; At hvert vesen som finnes på denne jorden eksisterer i dag fordi dens forfedre har videreført mest mulig av sitt genmateriale til fremtidens generasjoner. Om man blander seg med vesen/organismer man deler lite genmaterial med, vil mindre av ens eget bli videreført til ens fremtidige generasjoner. Problemet kommer når folk dømmer folk etter hva slags hudfarge de har. Hvordan hadde du følt om muslimer ble majoriteten i Norge og de alle diskrimerte deg. Er det rettferdig?Er det rettferdig å forsøke å frarøve andre mennesker (da hovedsakelig hvite mennesker) en slik livsnødvendig forsvarsmekanisme? Men svarte blir diskriminert i andre sammenhenger, f.eks. i jobbmarkedet. Det går begge veier.For en tåpelig sammenligning. Hvite blir diskriminert av svarte ved "blind" vold, overfallsvoldtekter, ran og drap, mens svarte blir diskriminert av hvite ved at de utøver sin egen frihet til å ikke ansette dem... Ja, vi er slemme, vi. Endret 17. april 2011 av 793 3 Lenke til kommentar
793 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) De hjelper de som får startet et nytt liv i Norge og andre land, [...]Vi er nødt til å konsentrere oss om det større bildet om vi ønsker en langvarig og helhetlig løsning. [...] og siden politikk står i veien for å ordne situasjoner som f.eks Israel-Palestina konflikten så må vi hvertfall gjøre noe.Ta Afghanistan som eksempel. Vi mottar tusenvis av krigsflyktninger fra Afhganistan som hevder de blir terrorisert av Taliban som for oppholdstillatelse i Norge. Hvordan skal man klare å snu situasjonen etter folkets vilje om alle fredsønskende anti-islamister bare kan dra til Vesten og leve i sus og dus her resten av livet? Om man faktisk ønsket å gjøre noe med situasjonen i landene deres, ville man opprettet militærstyrker man innrullerte alle tjenestedyktige, mannlige flyktninger (og for den saks skyld; kvinner, i disse "feministiske" tider), og satt alle andre flyktinger i arbeid for å dekke opp kostnadene for disse militæraksjonene. Men dette ser vi ingenting av noe som helst i Verden? Det er noe som heter 'å hjelpe noen mer enn de selv har godt av'... Hvis du mener innvandring går utover vår velferd og trygghet så er det noe gale med systemet, og ikke folket i systemet.Javel? Som eksempel; Hvordan er systemet skyld i muslimske overfallsvoldtekter av våre norske kvinner? Går utover fremtiden? Forklar.Det vi kjenner i dag som 'det Norske folk' og deres fremtidige arvtagere vil være utryddet, om vi fortsetter dagens utvikling. Endret 17. april 2011 av 793 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå