kilik Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 jo, hver eneste dag får jeg rare meldinger i min innboks i outlook. dette er en typisk mail: "Returned Mail: User uknown The original message was received at Thu, 24 Jul 2003 16:15:27 +0200 (MEST) from ti200720a140-0399.dialup.online.no [130.67.119.145] ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <[email protected]>" og dette er fra adresser jeg aldri har sendt noen mail. jeg får ca. 10-20 slike hver dag. hver mail har også attachments: "ATT00367.dat" (den er med i alle mails) og i tillegg en annen fil kalt f.eks. "A very excite game", "Introduction on ADSL" etc. jeg tror kanskje det kan være et eller annet skjult virus på PC'en min som sender ut dette, men virusprogrammet (ja, det er up-to-date..) finner ingenting. hvis noen vet hva jeg skal gjøre hadde det vært fint... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Virus pleier å forfalske avsender. I dette tilfellet kan det godt være at du står som avsender for virus som spres fra en annen maskin. Når denne maskinen forsøker å sende sine virusmail til adresser som ikke eksisterer, får du slike mailer i retur. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Roolf er sikkert inne på noe. Hvis ikke finnes jo denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå