G27 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei på dere, folkens. Jeg driver å mekker musikk (hip hop beats, hard dance, commerical trance, osv), og lurer på om det er noen nettsider/forum hvor man kan legge ut låter/prosjekter, diskutere og få feedback. Jeg har holdt på i noen år og brukte lydparken.com før. Jeg sluttet helt med å legge ut musikken og låtene mine da jeg ble for kravstor til kvaliteten på sangene mine, og følte det ikke var verdt å legge ut dritt. Nå, etter mange år med trening, føler jeg for å legge noe ut og se hva folk synes. Det kan virke som www.lydparken.com er lagt ned, da jeg ikke kommer meg inn på siden, og lurer derfor på om noen vet om noen andre nettsider for nettopp dette. Jeg er ingen fan av urørt.no, da jeg føler communitiet er dårlig og det er vanskelig å bli hørt, samt få feedback. På forhånd takker jeg for alle tips og svar Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 http://soundcloud.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå