Blåbær Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Nå er ikke de tallene helt sammenlignbare da jeg antar maks 10% av de medlemmene faktisk er aktive medlemmer, mens innlegg.no kan vise til ett mye høyere tall. Utgangspunktet så syns jeg medlemmene burde være bedre informert og rådført før sammenslåingen, og muligens hatt medbestemmelsesrett. Men akkurat det tror jeg ikke administratorene her hadde så mye å si. Men når det er sagt så har så har sammenslåingen blitt vedtatt og gjennomført, og det er greit nok. Men jeg er skuffet over at forumet ikke har fått tilført flere ressurser, jeg hadde håpet at det kunne ført til flere forumfunksjoner som har vært savnet lenge. Eneste jeg ser som faktisk gjør noe er den overarbeide frivillige ressursen TSP. Det begynner nesten å bli flaut at vi fortsatt venter på funksjoner som var tilgjengelig for oss i forumversjon 2. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg får ingen linjeinndeling på mine innelgg, alt blir spyttet ut på en å samme linje i postene. Noe dere kan se på? Lenke til kommentar
Puro Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) En uke senere, ingenting har blitt gjort bortsett fra å forandre navnet mitt bittelitt. Det begynner nesten å bli flaut at vi fortsatt venter på funksjoner som var tilgjengelig for oss i forumversjon 2. Nedgradering er gøy, blir litt som å gå bakover i tid. Vi gikk bakover til steinalderen. Det er umulig å velge riktig bilde foressten, hver gang jeg velger bildet jeg har som avatar så får jeg opp feil bilde etter at jeg har lastet det opp fra min egen PC. Siden her nekter å la meg ha bildet som jeg har til venstre her som både bilde og avatar. Jeg gir meg over. Nei, nå sånn brått så funka det, etter at jeg har prøvd i en time eller 12. Endret 26. april 2011 av Puro Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg synes dette ble et rent kaos, praktisk talt. Har ikke orket å satt meg inn i systemet, (lite aktiv for tiden) men jeg får ikke greie på dette. Skal lese noen sider i denne tråden så får vi se hva jeg får av kløktig informasjon. EDIT: Henger litt mer på greip, men er det slik at Innlegg.no-tråder blir implementert i det ordinære forumet her på diskusjon.no eller blir alt det sendt til Innlegg.no-arkivet? Endret 26. april 2011 av Ollorca Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg synes dette ble et rent kaos, praktisk talt. Har ikke orket å satt meg inn i systemet, (lite aktiv for tiden) men jeg får ikke greie på dette. Skal lese noen sider i denne tråden så får vi se hva jeg får av kløktig informasjon. EDIT: Henger litt mer på greip, men er det slik at Innlegg.no-tråder blir implementert i det ordinære forumet her på diskusjon.no eller blir alt det sendt til Innlegg.no-arkivet? Etter det jeg har forstått så vil innlegg trådene ligge i innlegg.no-arkivet nå, men moderatorene vil flytte trådene over til de kategoriene de passer etterhvert, men det er en tidkrevende prosess ettersom jeg vil tro dette må gjøres manuelt. Puro: Husk at det nå nettop har vært påske å da tilbringer mange tiden sin sammen med familie og lignende, så de har fortsatt den unnskyldningen å lene seg på. Endret 26. april 2011 av xxTJxx Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Da har dere på enkelte punkter laget der mye ekstra arbeid. Kanskje dere til og med må ta dere fri fra en vanlige jobben for klare å bli ferdig . Jeg liker veldig lite lange poster. De blir uoversiktlige Lenke til kommentar
Puro Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Puro: Husk at det nå nettop har vært påske å da tilbringer mange tiden sin sammen med familie og lignende, så de har fortsatt den unnskyldningen å lene seg på. Hele det landet her blir en stor unnskyldning snart om alle skal unnskylde seg for alt hele tiden. Jeg bare syns at det kunne ha blitt gjorde annerledes, for eksempel IKKE ha overført fra ett forum som var mer oppdatert til ett forum som henger etter, langt etter. De kunne ha spesifisert at "selv om vi kopierer brukeren din så blir ikke informasjonen din med", som de fleste hadde forventet, for brukeren inneholder jo info og om den skal overføres til noe som helst så skal jo informasjonen bli med, det er jo bare logisk. Meh, sånne ting irriterer meg, for lite info om hele denne overførings-fasen, for lite info om hva som forandres, om de absolutt skulle gjøre dette så velg en tid da de ikke har 90% tid vekk fra forum men faktisk har tid til å gjøre dette ordentlig. PS: Når blir forumet her oppdatert? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Vi kjører nyeste forumversjon vi Puro, som jeg tidligere har skrevet. Det er noen innstillinger som kan være forskjellig fra Innlegg.no og Diskusjon.no, for eksempel dette med bakgrunnsbilde på profilen. Jeg har tatt kontakt med drift for å få dem til å ordne det, men de har mye annet å ta seg til. Når det gjelder dette med informasjon som blir overført er det logisk at dersom man har bruker ved både Innlegg.no og Diskusjon.no er det den profilinformasjonen ved Diskusjon.no som blir tatt vare på ved sammenslåing av bruker. I ditt tilfelle må det ha oppstått en feil under selve konverteringen eller et annet sted som gjorde at du opplevde manglende og feil informasjon. Dette er ting det er svært vanskelig å teste for i forkant. Dersom det er andre ting du henviser til når du sier "oppdatere dette forumet" vil jeg vennligst at du opplyser om hva du savner, så skal jeg se nærmere på det når jeg er ferdig med min forumfriperiode. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Feilmelding: [#10342] Vi kunne ikke fastslå hvilket forum emnet er i. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1337200&view=findpost&p=17627751&hl=bioshock&fromsearch=1 Denne feilen er fortsatt ikke rettet opp. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Feilmelding: [#10342] Vi kunne ikke fastslå hvilket forum emnet er i. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1337200&view=findpost&p=17627751&hl=bioshock&fromsearch=1 Denne feilen er fortsatt ikke rettet opp. Hva ønsker du med emnet? Tråden ligger i kategorien som inneholder tråder som har havnet i papirkurven på Innlegg.no (før sammenslåingen). Jeg kan heller ikke finne artikkelen det blir henvist til verken gjennom Gamer.no sitt eget søk eller Google. Sannsynligvis har artikkelen blitt trukket tilbake eller tråden har blitt publisert ved en feil. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Gamer.no for spørsmål om hvorfor artikkeltråden ble fjernet og evt. om det er en annen artikkel med tilsvarende artikkeltråd. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Feilmelding: [#10342] Vi kunne ikke fastslå hvilket forum emnet er i. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1337200&view=findpost&p=17627751&hl=bioshock&fromsearch=1 Denne feilen er fortsatt ikke rettet opp. Hva ønsker du med emnet? Tråden ligger i kategorien som inneholder tråder som har havnet i papirkurven på Innlegg.no (før sammenslåingen). Jeg kan heller ikke finne artikkelen det blir henvist til verken gjennom Gamer.no sitt eget søk eller Google. Sannsynligvis har artikkelen blitt trukket tilbake eller tråden har blitt publisert ved en feil. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Gamer.no for spørsmål om hvorfor artikkeltråden ble fjernet og evt. om det er en annen artikkel med tilsvarende artikkeltråd. Jeg har også opplev den samme feilmelding uten at jeg het husket hvilket forum den tilhørte. Er dere sikre på om dette ikke forkommer i flere av forumene ? Forøvring så er det lit iriterende at man får melding om nytt innlegg og når man klikker på linken for å lese innlegget så er det ikke tilgjengelig Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Savner dette fra forumversjon 2: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=63&catfilter=10 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg får ingen linjeinndeling på mine innelgg, alt blir spyttet ut på en å samme linje i postene. Noe dere kan se på? Repeterer meg selv. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 her er en link som ga feil melding #10342 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1342066 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ikke så rart. Den tråden ligger i Papirkurven. Hadde du sett den hadde det vært noe galt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ikke så rart. Den tråden ligger i Papirkurven. Hadde du sett den hadde det vært noe galt. hvordan henger det sammen jeg at får melding om nye innlegg når de egentlig er lagt i papirkurven ?. Hvis de er lagt i papirkurven hvorfor kommer det melding til meg da ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det er et annet spørsmål. Abbonerer du på noen kategorier? Den ble selvsagt ikke opprettet i Papirkurven. Den ble opprettet i en annen kategori og så slettet. Hvilken kategori er jeg ikke sikker på. Det ligger 10 like tråder fra forskjellige kategorier i Papirkurven akkurat nå. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg abonnerer på noen kategorier , ja . her ville det være praktisk hvis systemet sender en ny melding om at posten/innlegget er slettet hvis det ikke klare å hindre at man får disse meldingen før innlegg slettes Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dette står sikkert ett eller annet sted i forum jungelen men uansett, ser ikke helt forskjellen mellom: Forum > Innlegg.no-arkiv > Spill > PC-spill og Forum > Spill > PC-spill Hvorfor kommer ikke det som er postet i den ene opp i den andre? Virker som den ene tråden er "død" (så meningsløs å poste i). Hvordan får man flyttet tråder jeg har skrevet i over til det nye og aktive forumet? Må jeg evnt bare lage en tilsvarende tråd i det nye og la det gamle være det gamle og bare bli liggende i arkivet? Hilsen småforvirra... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Innlegg.no delen er vel som det står, et arkiv fra innlegg.no forumet. Slik jeg har forstått det er det bare en "død" del av forumet, som er der for folk som har innlegg/poster fra innlegg.no som vil finne igjen en post o.l fra det forumet. Evt. så er innlegg.no-arkiv bare en placeholder for alle innlegg/poster som enda ikke har blitt flyttet inn "riktig" deler av forumet her enda. Endret 8. juni 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå