Nénmacil Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er det bare jeg som synes at det er mye feil og tull med ASUS hovedkort nå for tiden, eller er det flere som synes det? Personlig har jeg hatt en del problemer med forskjellige hovedkort fra ASUS. Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Skaff deg ABIT hk da. De er supre! Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 For tiden bruker jeg MSI hovedkort, er egentlig ingenting i veien med MSI kort, bortsett fra litt dårlige overklokkings egenskaper. Men vurderer å gå for ett Abit hovedkort neste gang Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er det bare jeg som synes at det er mye feil og tull med ASUS hovedkort nå for tiden, eller er det flere som synes det? Personlig har jeg hatt en del problemer med forskjellige hovedkort fra ASUS. Hvilke feil? Eksempler?? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Skaff deg ABIT hk da.De er supre! Skaf deg ABIT å få de samme feilene. Problemene er dårlig RAM Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Vel, det burde ikke være minne problemer. Har testa med flere typer minne brikker, blant annet TwinMOS med og uten Winbond Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Helt enig! Se på forumet,det er nesten bare problemer med ASUS og Abit. Hadde selv et ASUS A7N8X hk men byttet tilbake til MSI som er mitt gamle hk, det har vært og er meget stabilt. Det som iriterte meg mest med ASUS kortet var driver problemer,det fungerte ikke med Nvidia sine drivere. Hvorfor lager ikke Nvidia drivere som støtter sitt eget chipset det er for dårlig,ASUS har noen drivere som får dette kortet til å fungere. Så for min del aldri mer ASUS, Gleder meg til MSI KT6 kommer. Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Personlig har jeg bare gode erfaringer med Asus hovedkort, har aldri aldri hatt noen som helst problemer med å få disse til å fungere. Abit, Gigabyte og MSI derimot har jeg hatt til dels STORE problemer med å få til å virke ordentlig (og det med samme hardwaren). Neste hovedkort blir nesten helt sikkert av merket Asus! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 *sukk* hvorfor bruker dere ikke epox? bare gode erfaringer med de jeg. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det er korrekt at enkelte artikkler hos ASUS som har tekniske problemer. Dette gjelder stort sett alle de andre HK produsenter også. Men dersom dere finleser litt i dette forum så finner dere ut at det kanskje ikke er HK som er årsaken. Jeg synes at dere tar vell raske konklusjoner i denne saken. Jeg mener at vi bør se litt på de produktene vi putter "PÅ" disse kortene som f.eks: 1 -- Dårlig og billig RAM 2 -- Skjermkort med dårlig kjøling 3 -- Prosessorer med stor varmeutvikling 4 -- Kabinetter med dårlig luftgjennomstrømning 5 -- Strømforsyning med dårlig kjøling Denne listen kunne ha vært lang. Så det kan være mange årsaker til at man får tekniske og uforståelige problemer. Det er IKKE alltid HK som har skylden. Har og har hatt mange ASUS HK -- bank i bordet jeg har aldri hatt problemer med ASUS sine HK. Lykke til videre i denne uforklarlige dataverden. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Det vil alltid være noen som er uenig med meg i denne diskusjonen. Men nå snakker jeg om mine erfaringer vedrørende asus hovedkort. Av de tidligere kortene jeg har hatt fra ASUS har det vært god luftgjennomstrømning, god kjøling både på skjermkort og CPU. Jeg har ikke hatt noen problemer med samme hardware på mitt MSI KT3 Ultra-ARU hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå