Djevelen Marcus Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei fikk en pc av pappa som var brukt av noen han kjenner eller noe sånt. og den har en bruker med pw. Så jeg bestemte og reinstalere den med en xp cd jeg har.. Men når jeg skal velge at den skal boote fra cd/dvd-rom osv så funker ikke tastaturet.. Men når jeg kommer til innloggingen så funker det plutselig.. Kan dette ha noe med at det er tråløst? Eller er det pcen's usb porter som er feilen? Kunne tenkt meg et Program til og cracke inloggingen i Windows xp hvis det ikke er noe måter og fikse usb problemet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det vanligste problemet er en innstilling i BIOS som heter 'Legacy USB'. Den må være på. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg Gikk i Bios og fant denne optionene. Funker som Smurt nå! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå