Gå til innhold

Hva er det neste store spillet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duke Nukem blir vel som alle andre skytespill (Crysis, Far Cry, Halo and what not), du spiller gjennom det engang, tester litt på nett og legger det ifra deg for en ny versjon Call of Duty, eller no. Det har vært i utvikling AAALT for lenge, og det har ikke en veldig stor fanbase lengre. Jeg hadde heller ville sett et ny Hexen spill enn Duke Nukem, det var gøy det :)

Lenke til kommentar

Neste store MMOrpg som kommer er Star Wars The Old Republic,

Så Funcoms The Secret world.

Ellers blir det Elder Scrolls Skyrim og muligens Heroes of Might and magic 6.

battlefield 3 er vell også så HYPA nå at alle triggerhappy FPS fans kommer til å kaste seg over det frem til CoD Modern Warfare 3 kommer og igjen vinner det markedet ;)

mine 2 cents ;)

Lenke til kommentar

3D er ikke noe nytt, har hatt det på PC en god stund nå, briller eller ikke, og spillene dere nevner her ovenfor er "OLD" altså, greit nok at dem ikke er kommet ut men det er samme opplegg som de forrige, BF3, det samme som den forrige, bare i nyere skin.

Nå er ikke grafikk som er viktig for meg heller, det er ikke noe nytt, er ikke det som meg til å game world of warcraft akkurat, det er måten hvordan spillet er bygd opp, samme med guild wars da det kom ut for første gang, counter-strike også.

Du nevner duke nukem, det er som å gå tilbake i tid, spillet har brukt xx år for å bli ferdig med spillet, de fleste her gamet vel ikke data spell den tiden og slike spill som duke nukem har dødt for lengst, greit nok det er morro de første minuttene for å opplevede nye duke nukem lydene og ting, men det blir for gammeldags.

3DS er utelukket, tilhører ikke i samme kategori, har tenkt å kjøpe det som side-spillemaskin men det er nok ikke noe jeg kan sitte dager/uker/år med.

Tenker mest på spill som faktisk kan gå lenger enn MMO som er per dags dato bare det største der ute,... Hrmf, jeg tenker vel på noe som ikke eksisterer ennå, noe som ikke er lagd, noe vi ikke tenker på engang, som MMO da vi spilte FPS spill, RPG, etc.

Det er selvsagt snakk om online spill nå, for de som ikke fikk med seg det.

men men yes, secret world som ble nevnt her kan være noe spesielt, men det er jo/blir laget av Funcom? har mine tvil, men det får tiden vise.

Guild Wars 2 endrer vel måten hvordan man skal levle i et MMO game, men vi så jo hvordan det gikk med Age of Conan da de prøvde å endre spillestilen, FAIL, men ja, var nok ikke bare det som var dårlig, hele spillet var det.

Og hva mener du med at 3DS er utelukket som det neste store? Bare fordi du er så trangsynt at du ikke klarer å forstå at håndholdte spill kan være minst like bra som de voksne betyr det ikke at alle andre også gjør det.

Har ikke sagt noe at de ikke kan være like bra? men skal la være å gjøre deg mer emo, sjekk forumet og tråden du er i, har det noe med håndholdte-spillemaskiner å gjøre? næh.

Det er PC-spill det har vært snakk om hele tiden, og slik blir det. Skulle jeg ha noe nintendo psp greier så hadde jeg lagd tråden annen plass, som nintendo forumet, men det er jeg ikke interessert i.

Jeg er ute etter PC-spill, så deal with it, move on.

Lenke til kommentar

Det var jo en periode hvor det "bare" var WOW vs CS også hadde vi Battlefield 2 som den litt mindre lillebroren. Siden den gang kan jeg egentlig ikke huske noen lignende like bra spill når det kommer til kvalitet og popularitet. Cod4 var jo ganske greit og modern warefare 2 ble jo utrolig populært, men ikke sånn "banebrytende" som wow, cs og battlefield 2 som er nærmere "kult spill" hvis man kan kalle dem det.

Dette er bare sånn jeg opplever det da, så ikke ta det for god fisk.

Ellers tror jeg nok at Battlefield 3 muligens blir det nye store, også muligens et nytt MMO fra blizzard.

Lenke til kommentar

Battlefield 3 er ikke noe nytt, er bare det samme som "2ern".

Greit nok at noen blir kåte av grafikken men, ok, hvis det er det dere vil av slike spill så, GL. :=)

Hva skal vi vente av neste versjon av dette?, enda mer kåtere grafikk? :cool:

Tja, alt Funcom tar i blir jo til drit så the Secret world blir vel bare enda en flopp.

Uenig. Anarchy Online er fortsatt noe av det feteste jeg har spilt. Noen sinne. Ditto Den lengste reisen.

Har stor tro på TSW.

Ikke for å ødelgge noe men hvis AO er enest feteste du har spilt så har du virkelig ikke spilt noe spesielt mye, og heller fortjener ikke å uttale om noe heller.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Tja, alt Funcom tar i blir jo til drit så the Secret world blir vel bare enda en flopp.

Uenig. Anarchy Online er fortsatt noe av det feteste jeg har spilt. Noen sinne. Ditto Den lengste reisen.

Har stor tro på TSW.

Ikke for å ødelgge noe men hvis AO er enest feteste du har spilt så har du virkelig ikke spilt noe spesielt mye, og heller fortjener ikke å uttale om noe heller.

Legg merke til "noe av det feteste jeg har spilt". Forøvrig er setningen din litt vanskelig, så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den. Jeg er forøvrig helt enig med Datasmurf, AO er helt unikt i MMO markedet, på lik linje med f.eks Eve. Det appelerer ikke akkurat til massen, men det er likevel et sinsykt godt spill. Jeg kommer nok til å ta en kikk på det når de har oppgradert grafikkmotoren.

Både du nagina og vikingkylling må slutte å rakke ned på andres sine subjektive meninger. Dette er ikke akkurat en tråd der du ber folk være objektive.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Tror faktisk the days of CS, WOW og bf2 er over det er for mye penger i bransjen for mange selskaper som poduserer veldig mye likt nå og det er veldig lite materiale igjen i mange genre til å lage noe helt ut av en annen verden.

Nå sier ikke jeg at det ikke kan hende, men tror nok de neste årene ikke vil ha noen spill ala, CS, WOW og BF2 som banebrytende spill innenfor sine genre iallefall innenfor multiplayer, håper dog på at et eller annet spillselskap skal gi ut noen SP spill med knall historie bak. Det eneste SP spillet jeg gleder meg sinnsykt til er uncharted akkurat nå føler at skyrim er litt sånn at man har gjort akkurat det samme i andre spill (redde verden ved å drepe drager eller andre onde monstre).

Lenke til kommentar

Tror faktisk the days of CS, WOW og bf2 er over det er for mye penger i bransjen for mange selskaper som poduserer veldig mye likt nå og det er veldig lite materiale igjen i mange genre til å lage noe helt ut av en annen verden.

Nå sier ikke jeg at det ikke kan hende, men tror nok de neste årene ikke vil ha noen spill ala, CS, WOW og BF2 som banebrytende spill innenfor sine genre iallefall innenfor multiplayer, håper dog på at et eller annet spillselskap skal gi ut noen SP spill med knall historie bak. Det eneste SP spillet jeg gleder meg sinnsykt til er uncharted akkurat nå føler at skyrim er litt sånn at man har gjort akkurat det samme i andre spill (redde verden ved å drepe drager eller andre onde monstre).

Tullprat. BF2 finner du ikke mange like spill. Bad Company kan IKKE regnes som et spill som BF2. Heller ikke som CS. Gameplayet mellom CS, BF2 og BFBC2 er stort for meg. Så altså, BF2 er ikke brukt opp.

CS og cod er jo samme greia. Ikke min stil, blir veldig intenst og veldig fort dårlig banedesign. Dog kan nevne at Cod4 er etter BF2 på fav. lista mi.

BF2 og BF1942 pr dags dato mine største spill opplevelser. Gir store baner, mye varierte targets. Bil, tanks, fly, helikoptere. etc. etc. Du ser tegninga.

Bad Company blir for meg 'Cod med tankser og heli'. Mange av kartene er dårlig og du har alltid mye å følge med på. Små Squads, og få Classer er et STORT minus. "mergingen" av classene er dårlig. Fjernet support og gitt geværet til medic, lol.

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

De aller fleste i denne tråden bør lese førstepost på nytt og forstå hva nagina mener med begrepet "stor".

Battlefield er generisk FPS, og har ingen grunn til å kunne utklassere CoD, CS og Crysis for å skape et nytt stort regjerende spill. Det samme gjelder Guild Wars, det er et vanlig MMO, og det skal mer til for å skape et nytt storspill. Husk at det må slå ut WoW og det blir ingen lett jobb. Skyrim blir en populær pengemaskin, men det er også bare et single-player RPG og dessuten skal det veldig mye til for at et spill som ikke er basert på flerspilling kommer til å slå ut multiplayerspill. Og med "mye til" mener jeg "det er umulig med mindre en apokalyptisk hendelse ødelegger internett for alltid".

Lenke til kommentar

Eg har lyst på et skikkelig godt FPS spill, har ikke spilt noe bra siden CoD 4. Håper Battlefield 3 kan bli bra, men noe nytt CoD kjøp blir det hvertfall ikke. Aldri vært så skuffet over et multiplayer spill som Modern Warfare 2, mistet alt håp i CoD serien da eg spilte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...