Gå til innhold

gtx 560 twin frozn eller amd 6950

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har MSI GeForce GTX 560Ti Twin Frozr II sjæl, og er veldig forøyd. Det er stille, ser rått ut, har syk kjøler og yter dødsbra! Spiller BF:BC2, Crysis 2, WoW osv. på høyest mulig settings. Eneste ulempen er at det trekker en del strøm og genererer en del varme men ellers er alt perfekt :)

BTW: Tror også at Twin Frozr II kortet har ekstremt godt overklokkingspotensiale, og gjennom litt lett klokking i MSI Afterburner så går det forbi 6950 i ytelse :)

Hadde dog ventet til i morgen med å kjøpe skjermkort, siden Komplett kjører timesalg da. Blir nok tilbud på enten 560 eller 6950. Forrige gang hadde de 260 (560 for noen generasjoner tilbake) på 50% avslag :)

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

resten av rigget mitt skal bli 4 gb ram, intel core 2500k og 500w strømforsyning. noe mer du trenger å vite? :!:

takk for svar arni90 :thumbup:

Neida ;)

Skulle bare vite at du ikke kjøpte/hadde AMD rigg og kjøpte Nvidia skjermkort for å så finne ut senere at hovedkortet ditt ikke støtter Nvidia SLI slik som jeg fant ut :thumbdown:

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

litt off topic men skulle kjøpe vannkjøling til 200, på 75%, men de ble utsolgt akkurat idet jeg skulle bestille :(

I got it :D

Flere av oss heldiggriser ;) Hva står det på ordrestatusen din? På min står det fremdeles "Åpen" og reservert på lager, men det er kanskje pga. helg og/eller pågang etter salget.

Lenke til kommentar

litt off topic men skulle kjøpe vannkjøling til 200, på 75%, men de ble utsolgt akkurat idet jeg skulle bestille :(

I got it :D

Flere av oss heldiggriser ;) Hva står det på ordrestatusen din? På min står det fremdeles "Åpen" og reservert på lager, men det er kanskje pga. helg og/eller pågang etter salget.

post-138102-0-60760700-1302964380_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...