MaFiA Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Ja... jeg har bygd dataen min selv og innstalert xp osv. Dataen funker helt fett men jeg må liksom boote 2 ganger første gang bare PLUTSELIG rebooter den seg men andre gang jeg er kommet inn funker det fett. Og når jeg har skrevet inn pass og win loader progs kommer det opp Windows has recoverd from a serious error.. Litt kipt Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Du må lage en BAt fil og der skal det stå: del c:windowssystemmouse.drv Hvis du gjør dette så hopper XP over en driver som av og til kan skape problemer. Lenke til kommentar
paper Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 10:11, Nerdiboy skrev:Du må lage en BAt fil og der skal det stå:del c:windowssystemmouse.drvHvis du gjør dette så hopper XP over en driver som av og til kan skape problemer. Eller ikke? Kjempemoral det da.. Skal du ikke be han om å legge den i oppstarten oxo? Og hvorfor stoppe der? Legg inn "echo off; del c:command.com" oxo! Bleh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå