xist Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Heisann. Litt usikker på om dette er rett forum, men anywho! Noen her som har testet viaplay over iPhone på 3G nett? Funker dette bra? Vurderer å leie United - City FA CUP semien til lørdag da jeg befinner meg utenfor TV rekkevidde! -Christoffer Lenke til kommentar
BuuB Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Via play er noe dritt, Du får ikke full tilgang til filmer hvis du spiller dem via Xbox, eller mobil/nettbrett. Selv om det er det du betalte for ... så mener dem at dem ikke kan sende alt pga region lover... blablabla... idioter!!! ikke nok med det men, menyen er helt på tryne, skriver du in "a beautiful mind" for exempel så er første film som vises på søket "spiderman" og så har dem en lur "filmer som ligner" sektion som også er helt fullstendlig ubrukelig, der alt sammen "liger på "Spiderman"... lite for pengene, lite utvalg, dårlig oppløsning, last heller ned TS rip for Viaplay kvalitet... dem få HD filmene dem sender er omtrent ikke vært og se.. Kanskje det er jeg som har gjort fel ang. HD'n dem sier dem har.. jeg mener kanskje det er fordi jeg ikke har en 3 tommer skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå