TST Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Eventyrlandet venter, og byr på vakker og helsprø fantasi. Les hele saken Denne tråder ble opprettet på Innlegg.no etter at arbeidet med sammenslåingen startet. Tråden måtte opprettes på nytt manuelt her på Diskusjon.no, og mistet derfor eventuelle svar. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Dette spillet kan ikke komme fort nok! har startet å spille den gamle versjonen igjen og den er like bra nå som da! Litt utilgivelig spillestil, men det elsker jeg og får meg bare til å prøve hardere! Synd at den kommer nesten samtidig som Duke Nukem Jeg gleder meg mest til dette egentlig, men har lyst å ta meg god tid og kose meg med begge 2. Endret 14. april 2011 av Stormwolf Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Mmm... brettdesign i det første spillet er helt rått sammenlignet med andre spill utgitt i 2000. Tror jeg har rundet spillet bare en gang, men husker fremdeles hvor gjennomført Fortress of Doors level'en er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå