TST Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Slippvindu klart for et etterlengtet comeback. Les hele saken Denne tråder ble opprettet på Innlegg.no etter at arbeidet med sammenslåingen startet. Tråden måtte opprettes på nytt manuelt her på Diskusjon.no, og mistet derfor eventuelle svar. Endret 14. april 2011 av TST Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dette er et av de spillene som jeg kommer til å holde et øye med, men ikke mer. Jeg er ennå ikke sikker på om det blir et ekte SSX-spill, så jeg håper at det kommer en demo før spillet blir lansert. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Blir spennende å se om det er like kult nå som da jeg var 14 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dette er et av de spillene som jeg kommer til å holde et øye med, men ikke mer. Jeg er ennå ikke sikker på om det blir et ekte SSX-spill, så jeg håper at det kommer en demo før spillet blir lansert. Enig. Det er lett nok å lage et snowboardspill, men jeg vil ha et SSX-spill. Det betyr karakterene, dialogen og fyrverkeriet, ikke bare snøskred og annet dill. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Dette er et av de spillene som jeg kommer til å holde et øye med, men ikke mer. Jeg er ennå ikke sikker på om det blir et ekte SSX-spill, så jeg håper at det kommer en demo før spillet blir lansert. Enig. Det er lett nok å lage et snowboardspill, men jeg vil ha et SSX-spill. Det betyr karakterene, dialogen og fyrverkeriet, ikke bare snøskred og annet dill. Må jo ikke glemme sangene Merkelig: Både Tony Hawk underground 2, ssx spillene har musikk som passer til når du spiller spillene men ikke når du bare hører på de :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå