Gå til innhold

Voe is back


Carlgutt

Anbefalte innlegg

En så uskyldig blogg er da virkelig ingenting å irritere seg over. Hun skriver om det som opptar henne, slik dere skriver om ting som interesserer dere her.

 

Hun har tydeligvis funnet noe hun trives med, og det er jo strålende. Eneste jeg skal gjøre med saken, er å ønske henne lykke til :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt at faren hennes er hennes ''manager'', hjelper henne med å skrive innlegg, ta bilder osv... vet ikke helt hva jeg syns om foreldre som ''horer'' ut barna sine sånn for å få spenn.

Pengene går vel til henne selv antar jeg. At foreldrene hjelper henne å holde styr på økonomien når hun tjener såpass mye og er så ung, er vel ganske naturlig.

Lenke til kommentar

Nei, det var jo det jeg ville frem til - når man er så ung og tjener så mye, er det naturlig at foreldrene passer på pengene. Setter dem i banken til hun fyller 18 f.eks, ikke drikker dem opp.

 

Ikke vet jeg hvordan det er, men syns fremdeles at det er smålig ekkelt at hun blir pimpet ut til den norske befolkningen av sin egen far. Han vet at dattera hans er pen og ønsker å utnytte det for alt det er verdt.. *grøsninger*

Lenke til kommentar

Kjenner du dem, eller? Hadde ikke du passet på din egen datter? Det er normalt å ha manager på mange forskjellige arenaer, denne jenta her tjener masse penger og det ahr blitt en jobb for henne. Syns du ikke det er naturlig at foreldrene passer på og tar på seg "voksen oppgavene" som en manager for en artist f.eks gjør?

Lenke til kommentar

Kjenner du dem, eller? Hadde ikke du passet på din egen datter? Det er normalt å ha manager på mange forskjellige arenaer, denne jenta her tjener masse penger og det ahr blitt en jobb for henne. Syns du ikke det er naturlig at foreldrene passer på og tar på seg "voksen oppgavene" som en manager for en artist f.eks gjør?

 

Kan du oppføre deg som en voksen? Ment om den første delen av innlegget ditt. Herseteknikker som går ut på å prøve å gjøre så jeg føler meg mindre blir dessverre ikke godt mottatt.

 

Forøvrig så skrev jeg i ett innlegg litt lenger opp at jeg ikke vet hvordan situasjonen er, men at jeg fremdeles synes at det er småekkelt at faren hjelper sin 14år gamle datter til å tjene på utseende sitt.

 

PS: Ingen hadde lest bloggen til Voe hvis hun var en typisk 14åring med pizzatryne og lovehandles.

Lenke til kommentar

That's it!

Da sier jeg takk for meg og flytter til en hule i uganda uten internet

Du lar deg irritere over 14-åringer som er ute etter oppmerksomhet? Cheer up, dette vil få deg i bedre stemning: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?xl=xl_blazer&v=CD2LRROpph0

 

Er ikke bloggen hennes som plager, for den leser jeg ikke uansett. Men det er det JÆVLA styret rundt den kjerringa.. Kunne hun ikke bare holdt seg på kjøkkenet?!

Lenke til kommentar

Kan du oppføre deg som en voksen? Ment om den første delen av innlegget ditt. Herseteknikker som går ut på å prøve å gjøre så jeg føler meg mindre blir dessverre ikke godt mottatt.

 

Forøvrig så skrev jeg i ett innlegg litt lenger opp at jeg ikke vet hvordan situasjonen er, men at jeg fremdeles synes at det er småekkelt at faren hjelper sin 14år gamle datter til å tjene på utseende sitt.

 

PS: Ingen hadde lest bloggen til Voe hvis hun var en typisk 14åring med pizzatryne og lovehandles.

I like måte :)

Du er egentlig litt sånn som de jentene jeg nevnte tidligere. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I like måte :)

Du er egentlig litt sånn som de jentene jeg nevnte tidligere. ;)

 

Hahahahahaha. Du er nå morsom innimellom da, altså.

 

Hvis man tenker på pengene hun tjener, hey, hvem kan si imot det! Men det å miste deler av sin tidlig ungdom for berømmelse, blogging, artistkarriere og whatnot.. nei takk, jeg ville ikke byttet bort min egen barndom/tidlig pubertet mot noe som helst, men heller vil jeg ikke tilbake dit.

 

Faren hennes er fremdeles ekkel.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...