LucarioX Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 En så uskyldig blogg er da virkelig ingenting å irritere seg over. Hun skriver om det som opptar henne, slik dere skriver om ting som interesserer dere her. Hun har tydeligvis funnet noe hun trives med, og det er jo strålende. Eneste jeg skal gjøre med saken, er å ønske henne lykke til 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hadde ikke hørt om henne før oppstyret når hun ga seg. Men var det slik at hun skriver nyheter om seg selv på Dagbladet.no eller noe slikt? Isåfall må jeg bare le, makan til opplegg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har hørt at faren hennes er hennes ''manager'', hjelper henne med å skrive innlegg, ta bilder osv... vet ikke helt hva jeg syns om foreldre som ''horer'' ut barna sine sånn for å få spenn. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er broren hennes som har startet blogit. "Comebacket" er nok bare fordi broren driver det, og dem trenger PR. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har hørt at faren hennes er hennes ''manager'', hjelper henne med å skrive innlegg, ta bilder osv... vet ikke helt hva jeg syns om foreldre som ''horer'' ut barna sine sånn for å få spenn. Pengene går vel til henne selv antar jeg. At foreldrene hjelper henne å holde styr på økonomien når hun tjener såpass mye og er så ung, er vel ganske naturlig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Et barn ble født i Attention Whore City. Please, ikke la henne få plass her på forumet også. Lock ftw. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Pengene går vel til henne selv antar jeg. At foreldrene hjelper henne å holde styr på økonomien når hun tjener såpass mye og er så ung, er vel ganske naturlig. Ja, du tror virkelig at en 14åring får alle de x10tusen kronene hun tjener i mnd rett i lomma? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nei, det var jo det jeg ville frem til - når man er så ung og tjener så mye, er det naturlig at foreldrene passer på pengene. Setter dem i banken til hun fyller 18 f.eks, ikke drikker dem opp. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nei, det var jo det jeg ville frem til - når man er så ung og tjener så mye, er det naturlig at foreldrene passer på pengene. Setter dem i banken til hun fyller 18 f.eks, ikke drikker dem opp. Ikke vet jeg hvordan det er, men syns fremdeles at det er smålig ekkelt at hun blir pimpet ut til den norske befolkningen av sin egen far. Han vet at dattera hans er pen og ønsker å utnytte det for alt det er verdt.. *grøsninger* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kjenner du dem, eller? Hadde ikke du passet på din egen datter? Det er normalt å ha manager på mange forskjellige arenaer, denne jenta her tjener masse penger og det ahr blitt en jobb for henne. Syns du ikke det er naturlig at foreldrene passer på og tar på seg "voksen oppgavene" som en manager for en artist f.eks gjør? Lenke til kommentar
kans Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 That's it! Da sier jeg takk for meg og flytter til en hule i uganda uten internet Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kjenner du dem, eller? Hadde ikke du passet på din egen datter? Det er normalt å ha manager på mange forskjellige arenaer, denne jenta her tjener masse penger og det ahr blitt en jobb for henne. Syns du ikke det er naturlig at foreldrene passer på og tar på seg "voksen oppgavene" som en manager for en artist f.eks gjør? Kan du oppføre deg som en voksen? Ment om den første delen av innlegget ditt. Herseteknikker som går ut på å prøve å gjøre så jeg føler meg mindre blir dessverre ikke godt mottatt. Forøvrig så skrev jeg i ett innlegg litt lenger opp at jeg ikke vet hvordan situasjonen er, men at jeg fremdeles synes at det er småekkelt at faren hjelper sin 14år gamle datter til å tjene på utseende sitt. PS: Ingen hadde lest bloggen til Voe hvis hun var en typisk 14åring med pizzatryne og lovehandles. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) That's it! Da sier jeg takk for meg og flytter til en hule i uganda uten internet Du lar deg irritere over 14-åringer som er ute etter oppmerksomhet? Cheer up, dette vil få deg i bedre stemning: http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0 EDIT: Fiksa link. Å lenke til YT fra mobilen anbefales ikke. Endret 15. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
kans Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 That's it! Da sier jeg takk for meg og flytter til en hule i uganda uten internet Du lar deg irritere over 14-åringer som er ute etter oppmerksomhet? Cheer up, dette vil få deg i bedre stemning: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?xl=xl_blazer&v=CD2LRROpph0 Er ikke bloggen hennes som plager, for den leser jeg ikke uansett. Men det er det JÆVLA styret rundt den kjerringa.. Kunne hun ikke bare holdt seg på kjøkkenet?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Enig i at hun har fått mye fokus i media, men den siste setningen kunne du absolutt ha spart deg for. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kan du oppføre deg som en voksen? Ment om den første delen av innlegget ditt. Herseteknikker som går ut på å prøve å gjøre så jeg føler meg mindre blir dessverre ikke godt mottatt. Forøvrig så skrev jeg i ett innlegg litt lenger opp at jeg ikke vet hvordan situasjonen er, men at jeg fremdeles synes at det er småekkelt at faren hjelper sin 14år gamle datter til å tjene på utseende sitt. PS: Ingen hadde lest bloggen til Voe hvis hun var en typisk 14åring med pizzatryne og lovehandles. I like måte Du er egentlig litt sånn som de jentene jeg nevnte tidligere. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) I like måte Du er egentlig litt sånn som de jentene jeg nevnte tidligere. Hahahahahaha. Du er nå morsom innimellom da, altså. Hvis man tenker på pengene hun tjener, hey, hvem kan si imot det! Men det å miste deler av sin tidlig ungdom for berømmelse, blogging, artistkarriere og whatnot.. nei takk, jeg ville ikke byttet bort min egen barndom/tidlig pubertet mot noe som helst, men heller vil jeg ikke tilbake dit. Faren hennes er fremdeles ekkel. Endret 15. april 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hvis JEG hadde fått en sang spilt på radioen, ville jeg heller prøvd å fortsette i den retningen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Et barn ble født i Attention Whore City. Please, ikke la henne få plass her på forumet også. Lock ftw. Tvert om. Hadde vi hatt folk som Voe på forumet hadde vi kanskje tjent litt penger så vi kunne sponse alle dere andre med serverplass og administrasjon... Geir Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 OMG. Inviter hun over til Mote&velvære forumet strax. Og hun der Ida Gylff og de andre rosabloggerne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå