Gå til innhold

Voe is back

Carlgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun er bare et barn, og hun har fått drapstrusler både her og der, prøv å sett dere inn i situasjonen selv. Det er ikke snakk om èn stygg kommentar, hadde dere likt å blitt trykket ned hver eneste dag overalt på nettet?

Men det er jo henne selv som har satt seg i den situasjonen helt på egenhånd? Det er jo hun som skriver innleggene, hun som tar bildene og som eksponerer seg for såpass mye oppmerksomhet. Alle mennesker med mye oppmerksomhet vil få negative ting - og det av folk som ikke kjenner vedkommende en gang. Se bare på Justin Bieber. Folk elsker å hate han, og det er vel noe av tendensene man ser med bloggere som Voe også. Men viss man ser bort i fra at hun er så ung, skriver om sminke og alle de tingene, så vil man faktisk se en veldig smart og ressurs sterk ung kvinne som både tar gode bilder og som skriver godt.. vel jeg har ingenting i mot Voe, men jeg leser ikke bloggen hennes for det. Kun vært der for ren nyskjerrighet :)

Det kan helt sikkert være travelt til tider og det bærer med seg mange negative sider, men det er også helt frivillig å blogge.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, hun har valgt å være offentlig, men det betyr ikke at hun fortjener alt mulig dritt fra folk som har for lite å gjøre. Skjønner veldig godt at det ble for mye for henne, er ikke noe koselig å få så mye dritt som hun angivelig har fått, deriblant mange drapstrusler, hva er det med folk?

Det er frivillig å blogge, og frivillig å slutte, noe hun også gjorde. Jeg har aldri lest bloggen hennes, men har vært innom og tittet et par ganger, og hun skriver bra og tar bra bilder :) Selv om det blir for mye dette-har-jeg-på-meg-i-dag-bilder for meg ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hun får ha lykke til. Har aldri lest bloggen hennes, men vurderer å ta en titt nå som hun gjør comeback (og delvis pga. all mediedekningen hun har fått). Dessuten kan det være spennende å se hvordan ei lita jente greier å provosere på seg tusenvis av folk over en blogg. :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun er bare et barn, og hun har fått drapstrusler både her og der, prøv å sett dere inn i situasjonen selv. Det er ikke snakk om èn stygg kommentar, hadde dere likt å blitt trykket ned hver eneste dag overalt på nettet?

Alle vet at når man velger å være så åpen på nettet så er det en fare for å få negative kommentarer. Og før du begynner å synes for synd på den lille jenta så må du huske på at hun får tilsend klær, sminke, hår-produkter og massevis av annet dil dall for sikkert langt over ti tusenvis av kroner hver måned. For å ikke snakke om andre ting som hun får sponset til tider som Ferie over halve jordkloden og kontrakt med plateselskap, og sikkert masse mer.

Edit: Tror altså ikke hun har det vanskeligste livet i verden, men nå er jo ikke penger lykke og alt det..

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er jo selvfølgelig litt små sjalu, skulle gjerne fått så mange ting gratis, tror jeg hadde overlevd litt "mobbing" på nett for det. Hvis man skulle ta alt som blir sagt på Internett like personlig som ho så har jeg blitt mobbet i tonnevis, spesielt her på diskusjon!!

Tror Voe kunne hatt gått av å lese f.eks. denne:

Understanding Internet Culture

Teksten har så klart et preg av 4chan/anonymous over seg, og alt passer jo ikke helt inn, men mye der stemmer ganske greit.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har vi andre som (mest sannsynlig) er misunnelig og sjalu RETT til å skrive trusler?

Sjalu på henne? Haha, nå har jeg hørt det også. :!:

Puperteten, det er lite teit å si da!

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har vi andre som (mest sannsynlig) er misunnelig og sjalu RETT til å skrive trusler?

Sjalu på henne? Haha, nå har jeg hørt det også. :!:

Puperteten, det er lite teit å si da!

Hva behager? Mener du at alle som ikke er sjalu på Voe er prepubertale? :roll:

Du minnet meg egentlig bare om han gutten i Norvegia reklamen, som så åpenbart er i puberteten, uten at han selv vil innrømme det.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...