Hallaa Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei jeg er en gutt, og jeg digger å bli slikket i halsen når jeg har sex med en jente, er det noe vanlig for gutter eller er det femenint? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har det noe å si om det er vanlig eller ei? Så lenge du liker det, og sexpartneren din ikke har noe i mot å gjøre det er det vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du må vel ha ein sexpartner med lang tunge, om ho/han skal sleike deg i halsen. Einaste kandidatane eg kjem på då, er kyr og Gene Simmons. 3 Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei jeg er en gutt, og jeg digger å bli slikket i halsen når jeg har sex med en jente, er det noe vanlig for gutter eller er det femenint? Det du spør om er vel egentlig ikke noe å lure på, men hvis du er usikker på deg selv og hva som er normalt med menneskelig formering anbefaler jeg en turen innom www.ung.no, de er vel mer tilpasset din aldersgruppe. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Du trenger ikke lure på om det er vanlig eller ikke, om DU liker det, så bare kos deg med det! Og forøvrig; liker det selv, så helt normalt... Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg er elsker å bli slikket i halsen når jenta ligger oppå meg, enten vi har sex eller ikke. Da forsvinner jeg helt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Seriøst. I halsen eller på halsen? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Seriøst. I halsen eller på halsen? Inni halsen, selvsagt. Så langt nedi svelget som mulig, helst nedi pusterøret. Ærlig talt, hva tror du? 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er så mye rart at det skulle ikke forundre meg om noen likte å bli slikket i halsen, mange liker jo og få andre ting i halsen så.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Som nevnt er det nok bare Gene Simmons og diverse dyr som har lang nok tunge. Uansett, TS: om du liker å bli slikket på halsen er det ingenting galt med dette. Om dette gjelder gutter flest vet jeg ikke, men det skal du egentlig bare drite i, for det har absolutt ingenting å si. Det er ikke om å gjøre at hva du tenner på er det samme som alle andre gutter tenner på. Sex og seksualitet er helt individuelt, og det har egentlig ingen hensikt å diskutere hva som er normalt og ikke. Vær glad for at du har noe som tenner deg i det hele tatt, noen folk har jo vansker for å i det hele tatt å bli intime med andre mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå