Gå til innhold

Har jeg Spotify Premium Gratis 4ever?

Anbefalte innlegg

Hei.

For litt over en uke siden prøvde jeg Spotify Premium gratis 7 dager. Den skulle ha blitt over 12. april for altså 2 dager siden. Men når jeg logger så står det forsatt Spotify Premium. Egentlig så forsetter det som premium om jeg ikke melder meg ut selv, men jeg brukte ikke et bankkort, men spendon, men jeg har under 40kr på det kortet.

Når jeg trykker på My account så står det at den vil bli over 12. april og etter dette vil kortet automatisk bli belastet med 99kr (1 måned, 1 188kr om jeg endrer til å bli belastet per år) men siden jeg har langt under dette, så kan den ikke belastes så mye og da skal vel egentlig premium bli ferdig uansett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

problemet ditt er notert, og jeg skal ordne opp slik at du går tilbake til spotify Open.

hva vil du egentlig at vi skal hjelpe deg med? , høres ikke akuratt ut som du har et problem som må bli løst, høres heller ut som du har vært litt heldig en liten/stor periode.. :w00t:

Lenke til kommentar

problemet ditt er notert, og jeg skal ordne opp slik at du går tilbake til spotify Open.

hva vil du egentlig at vi skal hjelpe deg med? , høres ikke akuratt ut som du har et problem som må bli løst, høres heller ut som du har vært litt heldig en liten/stor periode.. :w00t:

Hehe jeg hadde værtfall ikke klagd :)

Lenke til kommentar

Kanskje det, dessverre -.- men kan jeg ta en ny prøveperiode med det samme kortet? :p

Om du skal vel ikke rapportere noe slikt problem? Og forresten, hadde Open før det.

Lenke til kommentar

Kanskje det, dessverre -.- men kan jeg ta en ny prøveperiode med det samme kortet? :p

Tviler på at det går men du kan jo prøve :)

Lenke til kommentar

Tviler på at det går men du kan jo prøve :)

Hvis ikke det funker og Spotify ikke lagrer informasjon om kortet så kan det hende jeg kan lage en ny bruker å gjøre det med :)

Lenke til kommentar

Spotify trekker automatisk penger fra kortet du registrerte deg med i prøveperioden og utvider til en måned. Du må selv slå av abonnementet.

Hadde du lest førstepost så hadde du fått vite at jeg brukte et spendon kort som ikke hadde nok saldo til å betale for spotify. Og man kan heller ikke fylle på et spendon kort.

Lenke til kommentar

Når spotify etter første måneden finner ut at du ikke har dekning på kortet ditt så stenger dem kontoen din(gjør om til open). Kan være det tar en liten stund men tror ikke det tar så lang tid.

Til Open selv om jeg hadde Free??

Nei blir Free fram til 1.mai men så blir det Open.

Lenke til kommentar

Når spotify etter første måneden finner ut at du ikke har dekning på kortet ditt så stenger dem kontoen din(gjør om til open). Kan være det tar en liten stund men tror ikke det tar så lang tid.

Til Open selv om jeg hadde Free??

Nei blir Free fram til 1.mai men så blir det Open.

Så Invites og sånt blir borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...