kjellvr Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 hei, min amd athlon mangler en kjerne. kommer opp i cpu-z og dxdiag og overalt at jeg bare kjører med 3-cores, og cpuen er en quad, noen som har tips til hvordan jeg kan finne/aktivere kjernen som mangler? Mvh Kjell. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kanskje BIOSen din ikke støtter denne? BIOS oppatering? Evt. har du kanskje vært i BIOS og klart å disable en kjerne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei, har samme prosessoren og et asus m4a87td, jeg kan vippe over en bryter på hovedkortet, og når jeg starter pcén står det at jeg kan trykke 4 for å aktivere alle fire kjernene. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg har en Phenom II X6 og mistet en kjerne for en stund siden, men det var bare å gå inn i bios og aktivere den siste kjernen igjen. Vet ikke hvorfor den skrudde seg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå