The Crusher Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Sikkert sagt før, men hvordan er Wimp basic opp mot spotify free? Har betalt premium en stund, men har ikke råd nå, og min mor er canaldigital kunde, så hvorfor ikke prøve.. Men hvordan er Wimp å bruke? og "premium" versonen av wimp, kan man betale den med telefonregningen? Det hadde vært konge, for jeg får 200 på kortet vær måned, og bruker det så å si aldri opp Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Wimp du får "gratis" fra canal digital er lik premium foruten at du ikke kan bruke den på mobil/ipad. Tror du betaler oppgraderingen av wimp over regningen på canal digital.. http://parabol.canaldigital.no/wimp Endret 5. juni 2011 av taz Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Der var spotify unlimted kjøpt Endret 6. juni 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Wimp du får "gratis" fra canal digital er lik premium foruten at du ikke kan bruke den på mobil/ipad. Tror du betaler oppgraderingen av wimp over regningen på canal digital.. http://parabol.canaldigital.no/wimp Tullball, du får Wimp Basic som tilsvarer Spotify Unlimited. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tullball, du får Wimp Basic som tilsvarer Spotify Unlimited. Som det skrives; Wimp Basic har ikke støtte for mobile enheter. Skal du ha det må du betale ekstra. Hvor 'gratis' det er kan vel diskuteres når forutsetningen er at man må ha et Canal Digital abonnement som koster 348,- eller 572,- i måneden for å få Wimp 'gratis'. I grunnpakken til Canal Digital får man ikke Wimp Basic engang. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vås. Jeg har grunnpakken, og får Wimp. Abonnementet mitt er et husstandsabonnement under huseier sitt, men hbun har også bare grunnpakken (det hadde hun i hvert fall da jeg ble kunde). Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Av tap, mener jeg reklameinntekter. Mange av brukerene kommer mest sannsynlig til å flykte til andre streamere... Menmen, jeg tror jeg skifter litt mening. Med meg så går det greit, har hørt på en sang 10 ganger og kan fortsatt høre på den... Tips til dem som vil ha 5 flere ganger på en sang hvis du allerede har brukt opp de 5 gangene: Lag en ny spotify-konto. Hvis du ikke allerede har en ekstra e-postadresse: Google GMail is your friend. (Ja, jeg VET at GMail går under Google-konsernet.) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Tullball, du får Wimp Basic som tilsvarer Spotify Unlimited. Som det skrives; Wimp Basic har ikke støtte for mobile enheter. Skal du ha det må du betale ekstra. Hvor 'gratis' det er kan vel diskuteres når forutsetningen er at man må ha et Canal Digital abonnement som koster 348,- eller 572,- i måneden for å få Wimp 'gratis'. I grunnpakken til Canal Digital får man ikke Wimp Basic engang. Jeg forstår ikke helt dette innlegget. Min korrigering av brukerens innlegg går på at man ikke får en tjeneste tilsvarende Spotify Premium. Ellers er jeg helt enig i at CD ikke er noen billig måte å skaffe seg Wimp Basic på. Endret 7. juni 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det var nå Wimp Premium vs Wimp basic jeg tenkte på,men kom kanskje ikke helt klart frem.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Av tap, mener jeg reklameinntekter. Mange av brukerene kommer mest sannsynlig til å flykte til andre streamere... Menmen, jeg tror jeg skifter litt mening. Med meg så går det greit, har hørt på en sang 10 ganger og kan fortsatt høre på den... Tips til dem som vil ha 5 flere ganger på en sang hvis du allerede har brukt opp de 5 gangene: Lag en ny spotify-konto. Hvis du ikke allerede har en ekstra e-postadresse: Google GMail is your friend. (Ja, jeg VET at GMail går under Google-konsernet.) Man kan også lage en hotmail konto eller bruke mailinator.com :-) Det var nå Wimp Premium vs Wimp basic jeg tenkte på,men kom kanskje ikke helt klart frem.. wimp basic er mer lik spotify unlimited, ikke som spotify premium. Endret 11. juni 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (Ja, jeg VET at GMail går under Google-konsernet.) Er det noe gale med det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det jo noe galt med at de leser mailen din. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (Ja, jeg VET at GMail går under Google-konsernet.) Er det noe gale med det? Det har seg bare det at hvis jeg ikke hadde skrevet det, ville mest sannsynlig det kommet titusener med kommentarer om at GMail eies av Google... Men folk kommenterer uansett ---- Mvh CasterAnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg