Cuneax Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bare 20 minutter i døgnet. Les mer Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bare 20 minutter i døgnet? Den er litt kjedelig... Menmen, får vel kjøpe premium igjen da. 6 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tror nok en god del kommer til å la være å bruke Spotify. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er jo bare å registrere seg på nytt 2 ganger i året: Sitat: "kunne benytte seg av gratismodellen i seks måneder etter registrering". Lenke til kommentar
Penance Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Så kjipt! Nei, da benytter jeg meg heller av wimp. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 sant det Mr. A Men dem kommer til å tjene mer nå uansett. gamle brukere som har premium kommer til å fortsette å betale. og noen kunder som bruker gratisversjonen vil kjøpe det. (meg f.eks ) Lenke til kommentar
Populært innlegg MrEspen Skrevet 14. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2011 Som jeg også har skrevet i en annen tråd på forumet ser jeg på dette som gode nyheter. Dette er kanskje det som skal til for at Spotify kan lansere i USA og øke kundebasen sin betraktelig. Dette, sammen med økt kundebase kan være det som får artister til å være mer positiv til slike løsninger. En gratiskunde var i realiteten ikke en kunde Spotify tjente penger på, da de antakeligvis brukte mer penger på å selge reklame enn de fikk inn. /Espen 16 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ser jo hvordan dette kan være kjipt for mange, men har i grunn tro på at en del vil ta skrittet over til Unlimited. Gjelder dette forresten også de som registrerte seg med invite? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, kommer nok til å oppgradere til premium selv da jeg bruker spotify veldig mye. Håper egentlig det går så dårlig for spotify at de trekker tilbake den løsningen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 håper det går veldig bra for dem jeg da. støtter vi også musikkbransjen litt mer enn det vi gjør. (pluss at jeg får bedre samvitighet) Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg kommer til å kjøpe Unlimited til 50,- i måneden. Får ikke støtte for Android eller offline modus, men det bruker jeg heller ikke. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hopperesque Skrevet 14. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2011 Krise for gjerrige sytere dette. 19 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kommer nok til å gå for premium da jeg bruker Spotify offline og på mobilen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Greit jeg har selv sittet å sytet over dyre dvd salg/leie priser, men å sitte å syte fordi jeg ikke får noe Helt gratis det går bare ikke ). 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Gjelder dette invite greia også. Altså vis jeg har fått invite, har jeg uansett 20 min max? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) støtter vi også musikkbransjen litt mer enn det vi gjør. (pluss at jeg får bedre samvitighet) Musikkbransjen tjener vel ikke så mye på spotify, gjør de det da? Artistene gjør hvertfall ikke det tror jeg.. Men selv har jeg premium, fordi jeg hater reklamen, også får jeg spottern på telefonen. Det er jo genialt! Endret 14. april 2011 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 akkurat.. dem tjener ikke så mye på spotify, men kanskje dem får litt mer cash om fler betaler premium. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ikke glem at de tjener en god del på reklame. Om det er mange som forlater så kan det godt hende at de mister sponsorer. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 sant nok. blir spennende å se hvor mange lyttere dem mister. men trur det blir en god del som kommer til å betale. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Gjelder dette invite greia også. Altså vis jeg har fått invite, har jeg uansett 20 min max? Ja. Før var Invite eneste måte å få tilgang til gratisversjonen på. Så, det er gratisversjonen du har. Ikke glem at de tjener en god del på reklame. Om det er mange som forlater så kan det godt hende at de mister sponsorer. Tydligvis ikke nok. Skjønner Spotify godt egentlig. Har ikke noe i mot dem heller. Men så klart, det er nok platebransjen som krever det, og selv om det kanskje da blir mer penger til artistene har jeg en stor mistanke at platebransjen er den som tjener på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg