Gå til innhold

Komplett tom for 9700. Hjelp!


Zetheus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har også bestilt 9700 sapphire fra komplett. De får ikke kortet inn før

2003-08-06, og tilmed da er det usikkert om det kommer den datoen.

HVA??? (!) Hvor har du fått den informasjonen fra?

 

 

Heh.. Under salgsbekreftelsen, automatisk kvittering og da jeg logger meg inn hos komplett.no på mine sider.

Lenke til kommentar

Grunnen til at dere får forksjellige datoer eller at datoen nå er forandret kan jo være at første parti allerede er oppkjøpt av kunder på forhånd via web, mens det som står nå er den datoen det er ledige "plasser" i innhandlingskøa på en måte. Ellers kan det jo være en transportsvikt.

Lenke til kommentar

Jeg vet det er skremmende, men jeg kjøpte Sapphire Radeon 9700 på Elkjøp (grøss) for en drøy uke siden. Kosta meg 2179,- takket være deres verdensdekkende prisgaranti. Jeg fant ikke kortet på web'en dems, men når jeg var innom der hadde de tilfeldigvis 1 som sto i hylla.

 

PS! Husk å ta med utskrift fra ITButikken som har på lager for å få prisgaranti. Når jeg var der første gang påsto idiotene at kortet kostet 2700kr +mva hos ITbutikken, og jeg fikk ikke lov til å vise dem på pc'n at de tok feil, jeg måtte selv skaffe bevis.

Lenke til kommentar

Heh.. Under salgsbekreftelsen, automatisk kvittering og da jeg logger meg inn hos komplett.no på mine sider.

 

Alle disse stedene får jeg oppgitt 31.07.2003....

 

Mulig det er som Amnio sier; at det første partiet er oppkjøpt, og at jeg er på venteliste der. Mens du venter på andre eller tredje parti.... -Muligens-

 

Jeg skal også ta meg en tur innom elkjip, kanskje jeg også kan være heldig :D

Lenke til kommentar

hadde også bestillt 9700 fra komplett, og i dag ringte jeg til komplett, da sa de at de ikke skulle få det inn igjen i det hele tatt. Det er fjernet fra lista over skjermkort. De sier at "du kan jo kjøpe pro versjonen i stedet". Men har jeg råd til det da? NEI!

Lenke til kommentar
hadde også bestillt 9700 fra komplett, og i dag ringte jeg til komplett, da sa de at de ikke skulle få det inn igjen i det hele tatt. Det er fjernet fra lista over skjermkort. De sier at "du kan jo kjøpe pro versjonen i stedet". Men har jeg råd til det da? NEI!

 

De har ikke pro versjonen lenger heller... :cry:

Hva skal jeg gjøre da, hvis jeg ikke får kortet jeg har ventet på i over

en måned... Ikke vet jeg :shrug:

Lenke til kommentar

Heh.. Siden vi har bestilt det, så må de jo skaffe det og sende det til oss.

Det var jo på salgslisten da vi bestilte det. De kan ikke bare kansellere dette, uten å gi oss beskjed (beksjed via email eller innlogging komplett.no)

 

Siden det ikke står på salgslisten nå, så regner jeg med at de ikke vil ha fler bestillinger, men må skaffe kortene / bestillingene de har inne allerede.

 

For meg er dette logisk.

Lenke til kommentar
Heh.. Siden vi har bestilt det, så må de jo skaffe det og sende det til oss.

Det var jo på salgslisten da vi bestilte det. De kan ikke bare kansellere dette, uten å gi oss beskjed (beksjed via email eller innlogging komplett.no)

 

Siden det ikke står på salgslisten nå, så regner jeg med at de ikke vil ha fler bestillinger, men må skaffe kortene / bestillingene de har inne allerede.

 

For meg er dette logisk.

 

Ja, jeg er enig med deg og håper VIRKELIG at det er sånn...

 

(Det meste er logisk når man er positiv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...