Zetheus Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har bestillt Sapphire Radeon 9700 fra komplett, men de faar det ikke inn paa noen uker. Er det andre steder det gaar an aa bestille 9700 til ca samme pris (2150kr) ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 De kommer ikke til å få det inn heller. Det ser ut til at de har det på itbutikken. Du kan jo prøve dem. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 De kommer ikke til å få det inn heller. *kremt kremt* Rettelse: de får inn 31.07, se siggen min... (har venta i over en måned på det nå) Vet ikke hvor mange de får inn, men de gidder nok ikke å bare bestille mitt. EDIT: oops, trykkfeil Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har også bestilt 9700 sapphire fra komplett. De får ikke kortet inn før 2003-08-06, og tilmed da er det usikkert om det kommer den datoen. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har også bestilt 9700 sapphire fra komplett. De får ikke kortet inn før2003-08-06, og tilmed da er det usikkert om det kommer den datoen. HVA??? (!) Hvor har du fått den informasjonen fra? Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Tviler på at de for inn i det hele tatt, siden de har ikke hatt 97np på lager i 1-2mnder. 97 er snart en legende pga 98, men skjekk på itbutikken.no trur de har noen igjen. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har også bestilt 9700 sapphire fra komplett. De får ikke kortet inn før2003-08-06, og tilmed da er det usikkert om det kommer den datoen. HVA??? (!) Hvor har du fått den informasjonen fra? Heh.. Under salgsbekreftelsen, automatisk kvittering og da jeg logger meg inn hos komplett.no på mine sider. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Grunnen til at dere får forksjellige datoer eller at datoen nå er forandret kan jo være at første parti allerede er oppkjøpt av kunder på forhånd via web, mens det som står nå er den datoen det er ledige "plasser" i innhandlingskøa på en måte. Ellers kan det jo være en transportsvikt. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg vet det er skremmende, men jeg kjøpte Sapphire Radeon 9700 på Elkjøp (grøss) for en drøy uke siden. Kosta meg 2179,- takket være deres verdensdekkende prisgaranti. Jeg fant ikke kortet på web'en dems, men når jeg var innom der hadde de tilfeldigvis 1 som sto i hylla. PS! Husk å ta med utskrift fra ITButikken som har på lager for å få prisgaranti. Når jeg var der første gang påsto idiotene at kortet kostet 2700kr +mva hos ITbutikken, og jeg fikk ikke lov til å vise dem på pc'n at de tok feil, jeg måtte selv skaffe bevis. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 De selger så vidt jeg vet Gigabyte Maya II kort på mpx ennå. De hadde 5 på lager forrige gang jeg sjekket. PS : Dette er 9700 PRO kort. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Heh.. Under salgsbekreftelsen, automatisk kvittering og da jeg logger meg inn hos komplett.no på mine sider. Alle disse stedene får jeg oppgitt 31.07.2003.... Mulig det er som Amnio sier; at det første partiet er oppkjøpt, og at jeg er på venteliste der. Mens du venter på andre eller tredje parti.... -Muligens- Jeg skal også ta meg en tur innom elkjip, kanskje jeg også kan være heldig Lenke til kommentar
xaevo Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hadde også bestillt 9700 fra komplett, og i dag ringte jeg til komplett, da sa de at de ikke skulle få det inn igjen i det hele tatt. Det er fjernet fra lista over skjermkort. De sier at "du kan jo kjøpe pro versjonen i stedet". Men har jeg råd til det da? NEI! Lenke til kommentar
dazed Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg bestillte Radeon 9700 fra itbutikken på mandag. Fikk kortet i går. Kostet ca. 2100 kr. Knut Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 hadde også bestillt 9700 fra komplett, og i dag ringte jeg til komplett, da sa de at de ikke skulle få det inn igjen i det hele tatt. Det er fjernet fra lista over skjermkort. De sier at "du kan jo kjøpe pro versjonen i stedet". Men har jeg råd til det da? NEI! De har ikke pro versjonen lenger heller... Hva skal jeg gjøre da, hvis jeg ikke får kortet jeg har ventet på i over en måned... Ikke vet jeg Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Heh.. Siden vi har bestilt det, så må de jo skaffe det og sende det til oss. Det var jo på salgslisten da vi bestilte det. De kan ikke bare kansellere dette, uten å gi oss beskjed (beksjed via email eller innlogging komplett.no) Siden det ikke står på salgslisten nå, så regner jeg med at de ikke vil ha fler bestillinger, men må skaffe kortene / bestillingene de har inne allerede. For meg er dette logisk. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Heh.. Siden vi har bestilt det, så må de jo skaffe det og sende det til oss.Det var jo på salgslisten da vi bestilte det. De kan ikke bare kansellere dette, uten å gi oss beskjed (beksjed via email eller innlogging komplett.no) Siden det ikke står på salgslisten nå, så regner jeg med at de ikke vil ha fler bestillinger, men må skaffe kortene / bestillingene de har inne allerede. For meg er dette logisk. Ja, jeg er enig med deg og håper VIRKELIG at det er sånn... (Det meste er logisk når man er positiv) Lenke til kommentar
picachu Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg kan jo selge mitt Hercules 9700 Pro for 2200,- eller bud (+ frakt) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Kom bare plutselig på denne tanken Er det verd å betale 3999 kroner for THE BEAST ALL-IN-WONDER® 9700 PRO med VIVO / tv tuner funksjon i forhold til rundt 2150 kroner til et radeon 9700 np kort ? kortene er henholdvis klokket 325 / 310 AIW 275 / 270 NP Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 mener, er jo nesten dobbelt så dyrt. Kan være det er noen som dyrker valuta ute i hagen.... Er den ekstra funksjonaliteten og den lile ytelses økningen verd penga ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå