Joachim_F Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Bli med til middelalderen i den friskeste The Sims-utgivelsen på lenge. Les hele saken Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er dette en tilleggspakke eller et enkeltstående spill? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Enkeltstående Endret 13. april 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 IKKE.. TILLEGSPAKKE?.. W00000000000000TT?`? Har det endelig gått opp ett lys for EA montro? Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg liker EA mer og mer for tiden =) Det må være i synkron med at jeg hater Activision mer og mer Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 "Spillet er neppe ment som en erstatning for de «store» spillene i The Sims-serien, etter som fokuset er såpass annerledes." Jeg er faktisk uenig her. Selv liker jeg ikke de "store" spillene, men Medieval falt helt klart i smak. Det er mer strømlinjeformet, men for meg betyr det bare at jeg har mye mer å gjøre, samtidig som vi beholder mye av det som gjorde The Sims så bra i første omgang. Jeg har null interesse for en The Sims 4, men The Sims: Medieval 2 kan bli morsomt. Vi må bare vente på expansion nr 33435 først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå