Joachim_F Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Super Street Fighter IV Arcade Edition blir den ultimate versjonen av slåssespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Må vel kjøpes. Lider av gotta catch em all, når det gjelder karakterer i SF IV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Aldri hatt sansen for den derre strategien med å slippe Street Fighter og dermed følge opp med alt fra Super Street Fighter til Ultra Superduper Street Fighter Alpha Max Turbo. Kjøpte SF4 og tenker det holder Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Aldri hatt sansen for den derre strategien med å slippe Street Fighter og dermed følge opp med alt fra Super Street Fighter til Ultra Superduper Street Fighter Alpha Max Turbo. Kjøpte SF4 og tenker det holder Nei, jeg vet, disse versjonene av streetfighter 2 feks er jo mer enn parodi enn noe annet, det er jo helt latterlig hvor mange de har. AtW Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Jøss, så pc får lov til å være med denne gangen? Er vel egentlig lei av dette spillet, men en haug med nye karakterer er vel nok til at jeg kjøper den nye versjonen, særlig hvis utvidelsespakken har en ålreit pris. Endret 13. april 2011 av Riboflavin Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Typisk. Vi fikk endelig SSFIV til 3DS, og nå kommer en ny versjon som ikke er til 3DS. Og hva er poenget med en Evil Ruy? Ruy og Ken er for like for min smak fra før, og nå får vi enda en? Lenke til kommentar
Oly Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Mener å ha lest at Capcom skal ha uttalt ved lanseringen av Super Street Fighter 4 at det skulle være den endelige utgaven av Street Fighter 4. Spørs om ikke den gamle tradisjonen fra Street Fighter 2 nå fortsetter, ved at det i ny og ne lanseres et "nytt" Street Fighter 4. Lenke til kommentar
the_eagleboy Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kanskje dette blir et kjøp. Da blir det i såfall den ekstra utvidelsen, som blir utgitt som nedlastbart innhold, for jeg har allerede Super Street Fighter IV til PS3. Så når den kommer til PSN, så må jeg få kjøpt meg et ekstra kort i butikken, så jeg får fylt inn litt ekstra penger på den måten. Får se =D Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Melke-melke-melke-melke.. Å ta full pris for en liten tilleggspakke er forkastelig. Capcom can suck it. Hørt om dlc? Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Melke-melke-melke-melke.. Å ta full pris for en liten tilleggspakke er forkastelig. Capcom can suck it. Hørt om dlc? Hørt om å lese artikler før man poster kritiske kommentarer til dem? Det er ikke gitt ut noen info om pris som jeg har hørt om ennå ihvertfall. Utvidelsesversjonen blir tilgjengelig som DLC og vil trolig ikke koste fryktelig mye. Ser for meg 200 kroner eller mindre. Dessuten blir hele greia gitt ut som det jeg antar er en standalone pakke med både Super Street Fighter IV og utvidelsen i ett. Denne blir trolig hakket dyrere, men Capcom har vært rause med prisene til de nyeste Street Fighter-spillene. Med andre ord: Det er lite sannsynlig at de kommer til å ta noe som helst i nærheten av full pris for utvidelsen. Bare hvis du kombinerer den med SSFIV vil du få noe som nærmer seg fullpris, men da har du to produkter i ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå