mcgroven Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Activision har ikke gitt opp sin musikkspillserie. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det beste hadde vært et GH-spill annethvert år, og kryss-kompitabel DLC for å fore de mest entusiastiske spillerne. Vi får se om Bobby K og kompani er smarte nok til å finne det ut på egen hånd. Lenke til kommentar
Faxner Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Håper at det kommer et DJ Hero 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det beste hadde vært et GH-spill annethvert år, og kryss-kompitabel DLC for å fore de mest entusiastiske spillerne. Vi får se om Bobby K og kompani er smarte nok til å finne det ut på egen hånd. Jeg vil tro det beste er å lage det beste GH noensinne med støtte for ekte instrumenter (eller i det minste den strengegitaren til RB3) og fokusere å jevnlig gi oss DLC, samt gi oss patcher som forbedrer det med f.eks keyboard og så videre. Vi trenger ikke noe nytt GH etter det på flere år, og selv da kun om det tar serien enda et hakk eller to videre i evolusjonen. Problemet med den gamle serien var at det kom alt for mange spill på alt for kort tid. Vi må unngå det med den "nye" serien. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Håper de bruker lengre tid enn til 2012 Bruk lang tid, gjør det bra, perfeksjoner og så utgi! Personlig var GH 1 best sangmessig Band Hero ble bare rot synes jeg, for mye greier, men kult at ett helt "band" kunne spille sammen. DJ Hero skjønner jeg ikke at noen spiller Tenk å ødelegge gode sanger som Motörhead- Ace of Spades! Skam! Endret 13. april 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg vil tro det beste er å lage det beste GH noensinne med støtte for ekte instrumenter (eller i det minste den strengegitaren til RB3) og fokusere å jevnlig gi oss DLC, samt gi oss patcher som forbedrer det med f.eks keyboard og så videre. Vi trenger ikke noe nytt GH etter det på flere år, og selv da kun om det tar serien enda et hakk eller to videre i evolusjonen. Problemet med den gamle serien var at det kom alt for mange spill på alt for kort tid. Vi må unngå det med den "nye" serien. Hehe. Jeg prøver å være realistisk. Et spill annethvert år hadde uansett vært mye bedre enn to-tre spill per år. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Hva med å slå sammen Guitar Hero, Band Hero og DJ Hero? Vi kan for eksempel få et vanlig Hero-spill uten instrumenter (eller med standard gitar, tromme og mikrofon), men også støtte DJ-platen, keyboard og noen andre instrumenter? Steel Guitar Hero hadde vært tøft for countryfans, og hva med saxofon? Selve spiillet ville hatt sanger i en hel rekke forskjellige kategorier, og vi kunne jevnlig fått ny DLC i alle kategoriene. Vil man ha et heavy metal Guitar Hero kan vi laste ned heavy metal-sanger. Vil vi ha DJ Hero kan vi laste ned hip hip, og så videre. Da burde alle unntatt Rock Band fans bli fornøyd. Selvsagt vli jeg ikke ha Ace of Spades på sekkepipe, men alle instrumentene kan jo støttes, og alle er valgfrie. Endret 13. april 2011 av PityTheFool Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Slik jeg ser det kunne de gjerne ha slått sammen Guitar Hero og Band Hero. Det er unødvendig å støtte to såpass like serier. Jeg ser dog ingen grunn til å ikke la DJ Hero være en separat serie. Bortsett fra at DJH2 solgte ganske dårlig da. Jeg kommer nok til å holde meg til Rock Band, så Activision får egentlig bare gjøre som de vil. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nå som rb3 har kommet med "ekte" instrumenter kan hel ikke gh være noe dårligere. Neste gh vil nok ha det. Bh derimot ser vi neppe mer til. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Selvsagt vli jeg ikke ha Ace of Spades på sekkepipe... Akkuratt det kunne jo vært gøy! Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det beste hadde vært et GH-spill annethvert år, og kryss-kompitabel DLC for å fore de mest entusiastiske spillerne. Vi får se om Bobby K og kompani er smarte nok til å finne det ut på egen hånd. De har jo koppiert alt Rock Band gjør frem til nå så dette kan vi vell regne med. Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 jeg er glad jeg er RB fanboy jeg... alt av DLC og eksport.. nesten alt av instrumenter (mangler Squier) og nesten alt av Rock Band Network Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå