mcgroven Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 The Legend of Zelda: Ocarina of Time til 3DS har fått dato. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Do want. Jeg går aldri lei av OoT, så jeg sier ikke nei takk til en oppgradert versjon av klassikeren. . Lenke til kommentar
JaddVe Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kommer til å dø på meg av Skyward Sword! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Leste noe om å få kjøpt dette til wii gjennom ett program, husker ikke hva det het, noen som husker? =) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Leste noe om å få kjøpt dette til wii gjennom ett program, husker ikke hva det het, noen som husker? =) Du tenker nok på Wii Shop/Virtual Console. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Leste noe om å få kjøpt dette til wii gjennom ett program, husker ikke hva det het, noen som husker? =) Du tenker nok på Wii Shop/Virtual Console. Takker! Har ikke en wii selv men en kamerat som lurte Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Jeg hadde kjøpt 3ds selvom dette var det eneste spillet som var på konsollen. Zelda: OOT er i mine øyne verdens beste spill og jeg har spilt det siden jeg var liten. Gleder meg! Nostalgien kommer til å ta helt av. Endret 13. april 2011 av Sjefen Lenke til kommentar
Septim Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kommer dette til vanlig ds? Lenke til kommentar
Neon401 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kommer dette til vanlig ds? Plattform 3DS Ser ikke slik ut. Lenke til kommentar
Septim Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kommer dette til vanlig ds? Plattform 3DS Ser ikke slik ut. Jeg gidder ikke å kjøpe en ny ds bare for en til dimansjon. Kunne de ikke bare lagd en 2d version? Irritererende når jeg ikke trenger 3D Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg gidder ikke å kjøpe en ny ds bare for en til dimansjon. Kunne de ikke bare lagd en 2d version? Irritererende når jeg ikke trenger 3D 3DS er ikke bare en DS med 3D-støtte. Den har også grafikk på nivå med Wii, bevegelseskontroller, tre kameraer og en joystick. Kunne du ha forestilt deg å spille Ocarina of Time med en D-pad? Det hadde ikke blitt den samme opplevelsen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg grøsser bare av tanken på å spille OoT med D-pad, så takk og lov 3DS har en stikke. Skulle dog gjerne sett en stikke på andre siden også, slik som PSP2 får. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg gleder meg! Håper det kommer en Zelda versjon av konsollen også. Da blir det salg av dem "gamle" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå